کد خبر: ۳۹۵۳۹۶
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
یک ژنرال صهیونیست با اشاره به توانایی‌های ایران در چندین عرصه تایید کرد رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد.

ایران امروز برای اسرائیل بسیار خطرناکتر از قبل است

اسحاق بریک، ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به ناتوانی این رژیم برای تهدید نظامی علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران تایید کرد که قدرت ایران علیه رژیم اشغالگر صد‌ها برابر شده و هرگونه حمله به ایران ویرانی کامل این رژیم را به همراه خواهد داشت.

به گزارش روزنامه رای الیوم، بریک فاش کرد که تل آویو در سال ۲۰۰۹ تصمیم به حمله نظامی به برنامه هسته‌ای ایران گرفت و به این منظور حدود چهار میلیارد دلار اعتبار پیش بینی کرد.

او در ادامه افزود: مراکز هسته‌ای ایران آن موقع در یک جا و روی زمین قرار داشت، بنابراین حمله به آن‌ها نسبت به امروز بسیار راحت‌تر بود و می‌توانست پیشرفت این کشور به سمت (به ادعای این نظامی صهیونیست) ساخت بمب اتمی را به حالت تعلیق در می‌آورد.

او پس از شرح این اقدامات جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی اذعان کرد اگر آن زمان تل‌آویو به مراکز هسته‌ای ایران حمله نکرد بخاطر ترس از جواب ایران بود که می‌توانست ویرانی‌ها و خسارات جانی بسیاری را در اراضی اشغالی ایجاد کند.

این ژنرال صهیونیست افزود: از آن زمان ۱۴ سال می‌گذرد، امروز تاسیسات اتمی ایران مثل قبل نیست که در یک جا و روی زمین باشد و بتوان آن را در معرض حمله قرار داد. این کشور مراکز هسته‌ای خود را به اعماق زمین و چندین نقطه منتقل کرده و طبق اطلاعاتی که دارم، بعضی از این مراکز را در عمق ده‌ها متری زمین برده است.

این نظامی صهیونیست اذعان کرد: تهدید ایران علیه اسرائیل امروز بسیار خطرناکتر از گذشته شده است و می‌توان گفت که قدرت تهدید ایران نسبت به سال ۲۰۰۹ میلادی صد‌ها برابر شده است و خصوصا اکنون ایران از این توانمندی برخوردار است که اسرائیل را با موشک‌های دوربرد هدف قرار دهد.

بریک ادامه داد: قدرت موشکی ایران به اندازه‌ای است که امروز می‌تواند حملاتی راهبردی علیه اسرائیل اجرا کند. این موشک‌ها می‌تواند ضربات کشنده‌ای به ما بزند و خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌ها و تاسیسات حیاتی اسرائیل وارد کند و ما را سالیان سال به عقب برگرداند.

این ژنرال صهیونیست با بیان اینکه کابینه‌های مختلف رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته عادت به تهدیدات توخالی و بدون پشتوانه علیه ایران کرده اند، اذعان کرد: این یک واقعیت است که وقتی تهدیدات توخالی باشد و اقدامی انجام نشود، در نظر دیگران به سگی تبدیل خواهی شد که فقط پارس می‌کند، اما توان گاز گرفتن ندارد. به عبارت دیگر، قدرت بازدارندگی خود را از دست خواهی داد.

اسحاق بریک در پایان تاکید کرد اگر رژیم صهیونیستی عقل خود را از دست بدهد و به ایران حمله کند باید انتظار دریافت روزانه هزاران موشک را داشته باشد و ویرانی در اراضی اشغالی ایجاد خواهد که حتی اجداد صهیونیست‌ها هم به آن فکر نمی‌کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: