April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در مراسم آیین تجهیز موزعین شرکت ملی پست صورت گرفت
کد خبر: ۳۹۵۴۲۲
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
0
آیین تجهیز موزعین شرکت ملی پست به تجهیزات هوشمند نوین با مشارکت شرکت به پرداخت برگزار شد.

تحقق هوشمندسازی پست با همت

در ابتدای این مراسم سرپرست معاونت فناوری توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی شرکت ملی پست گفت: شرکت ملی پست از سال ۹۸ نسبت به تحول دیجیتال اقدام کرده و اولویت آن هوشمند سازی شبکه پست است. حسین غضنفری از اقدامات مهم در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای هوشمندسازی در یک سال گذشته خبرداد و گفت: آیین رونمایی از تجهیزات هوشمند نوین به پرداخت کمک به بخش توزیع است که، چون این تجهیزات به سیستم عامل اندروید مجهز شده، موزعین می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. سرپرست معاونت فناوری توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی شرکت ملی پست با تاکید بر اینکه تجهیزات هوشمند فرایند توزیع را تسهیل می‌کند گفت: این تجهیزات به شرکت ملی پست امکان می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی خدمات متنوع‌تری به متقاضیان شبکه پستی ارائه دهد.

نیاز سنجی مشتریان پست

در ادامه مدیرعامل شرکت "به پرداخت" با تاکید بر اینکه پرداخت یکی از حوزه‌هایی است که با مردم و مشتریان در ارتباط است گفت: بنابراین همیشه سعی داریم با توجه به نیاز مشتریان، سیستم‌های پرداخت را ارتقا دهیم. محمد مهدی تقی پور با تاکید بر اینکه به صورت جدی ارتقا در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری را جلو می‌بریم گفت: تمام تلاش ما بر این است که مشتریان به پرداخت امکانات سریع با ضریب اطمینان بالا دریافت کنند.
وی با اعلام اینکه از ۵ سال پیش همکاری با شرکت ملی پست را در دستور کار داشتیم گفت:، چون زمینه همکاری فراهم بود، تجهیزات پیشرفته مورد نیاز شرکت پست را در زمینه موزعین فراهم کردیم. مدیرعامل شرکت "به پرداخت" با اعلام اینکه در شرکت به پرداخت بخش ویژه‌ای برای مشتریان خاص ایجاد کردیم گفت: وظیفه این بخش ویژه، نیازسنجی مشتریان خاص از جمله پست است که نتیجه این تلاش‌ها را در قالب محصولات جدید می‌بینیم که تجهیزات هوشمندی که امروز رونمایی می‌شود، یکی از نمونه‌های آن است.
وی با اعلام اینکه پست، از جمله خدمات موثر کف بازار است گفت: هر چقدر سیستم‌های بیشتر و بهتری در اختیار پست قرار دهیم، شرایط خدمات رسانی به مردم بیشتر می‌شود. تقی پور به تشریح نقش تجیهزات هوشمند پرداخت و گفت: هر چقدر شرایط جمع آوری پول را بهتر کنیم، کسب و کار‌های اینترنتی که از پست کمک می‌گیرند، برای معرفی محصولات اشتیاق بیشتری شود که در نتیجه برای کشور و سازمان‌ها شرایط بهتر و مناسب‌تر می‌شود.

تحقق ۶ هدف از ۳۰۰ هدف

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در بحث هوشمندسازی، اراده کرده بودیم ۳۰۰ فرصت هوشمند سازی را در پست تعریف کنیم که با رونمایی از سامانه "به پرداخت" ۶ مورد به هدف گذاری نزدیک می‌شویم. محمود لیایی گفت: احراز هویت مکانی و فردی در بحث سامانه به پرداخت صورت می‌گیرد که قابلیت شناسایی هویت افراد را در هر نقطه‌ای که هستند، ایجاد می‌کند. وی با اعلام اینکه امکان بارگذاری اپلیکیشن جدید در دستگاه به پرداخت وجود دارد گفت: در گذشته این امکان وجود نداشت و همیشه نگران استفاده نکردن از تجهیزات بودیم. مدیرعامل شرکت ملی پست با اعلام اینکه نگرانی موزعین، ممنوعیت قانونی خرید گوشی بود گفت: به دلیل ممنوعیت‌های قانونی، امکان خرید گوشی موبایل برای موزعین را نداشتیم، اما با استفاده از سیستم به پرداخت، انتظار موزعین براورده شد.
وی با اعلام اینکه موزعین با استفاده از گوشی شخصی خودشان، کار‌های مربوط به تحویل مرسولات را انجام می‌دهند گفت: به موزعین قول داده بودیم که برای آن‌ها گوشی تهیه می‌کنیم که هزینه سنگینی داشت، اما اکنون با استفاده از سیستم به پرداخت، نیاز به خرید موبایل شخصی برای موزعین را نداریم، زیرا می‌توانند از این سیستم استفاده کنند و در اصل سیستم به پرداخت این مشکل را حل کرد. لیایی از مشکلات بخش خصوصی در فضای کسب و کار‌های اینترنتی خبر داد و گفت: دغدغه بخش خصوصی هنگام فروش اینترنتی است، زیرا جنسی را که امروز تحویل می‌دهند، چند روز بعد پول بدستشان می‌رسد که با شرایط جدید، پول با سرعت به دست فروشندگان در فضای کسب و کار آنلاین می‌رسد و مشکل سیستم آنلاین حذف می‌شود.

افتتاح رسمی در روز ارتباطات

وی با اعلام اینکه رونمایی از سیستم به پرداخت به صورت نمادین برگزار می‌شود گفت: افتتاح رسمی دستگاه به پرداخت به منظور استفاده در کل کشور در روز ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات صورت می‌گیرد که در آن روز ۶۵۰۰ دستگاه به پرداخت در کل کشور از سوی موزعین استفاده می‌شود. مدیرعامل شرکت ملی پست با تشکر از شرکت به پرداخت گفت: زحمات زیادی برای این نرم‌افزار کشیده شده که کمک‌های بسیاری به پست برای ارائه خدمات بهتر به مردم می‌کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: