کد خبر: ۳۹۵۶۳۹
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
0

برای علاقمندان به فست فود هیچ چیز جای مرغ سوخاری را نمی‌گیرد؛ چرا که مرغ سوخاری نسبت به دیگر فست فودها مواد اولیه مطمئن‌تر و سالم‌تری دارد. برای تهیه بهترین بهترین مرغ سوخاری در رشت نیاز دارید که لیست بهترین مرغ سوخاری‌ها در رشت را در اختیار داشته باشید.

لیست بهترین مرغ سوخاری‌ها در رشت

برای علاقمندان به فست فود هیچ چیز جای مرغ سوخاری را نمی‌گیرد؛ چرا که مرغ سوخاری نسبت به دیگر فست فودها مواد اولیه مطمئن‌تر و سالم‌تری دارد. برای تهیه بهترین بهترین مرغ سوخاری در رشت نیاز دارید که لیست بهترین مرغ سوخاری‌ها در رشت را در اختیار داشته باشید. نگران نباشید ما در این مقاله این فهرست را در اختیار شما قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید. برای سفارش آنلاین بهترین مرغ سوخاری در رشت به اینجا کلیک نمایید.

images_1682494547_6448d45345dba.jpeg

بهترین مرغ سوخاری در رشت را کجا تهیه کنیم؟

از آنجایی که مرغ سوخاری یا کنتاکی بسیار پرطرفدار است، اکثر فست فودها در سطح شهر این غذا را در منوی خود ارائه می‌کنند. اما این که کدام یک از این مغازه‌های فست فود بهترین مرغ سوخاری در رشت را ارائه می‌کنند موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد. معمولا راز تهیه یک مرغ سوخاری بی‌عیب و نقص استفاده از ادویه‌ها و پودر سوخاری مناسب در کنار تجهیزات به روز و اصلی است. برای تهیه مرغ سوخاری به روش اصلی آن باید از دستگاه مخصوصی استفاده کرد که «هنی پنی» نام دارد. این دستگاه را کمپانی کی اف سی امریکا تولید و در جهان عرضه کرده است.

images_1682494629_6448d4a546bfd.jpeg

شعبه های فست فود پیزریا از معدود رستوران‌هایی هستند که دستگاه اورجینال هنی پنی را در اختیار داشته و راز این که می‌توانید طعم یک مرغ کنتاکی اورجینال و اصیل را در این رستوران تجربه کنید، تجهیز این رستوران به دستگاه هنی پنی اورجینال است. 

رستوران‌هایی که این دستگاه را به صورت اورجینال تهیه می‌کنند رستوران‌های با کیفیتی هستند که برای سلیقه و ذائقه مشتریان خود احترام زیادی قائل هستند. دستگاه هنی پنی در سراسر دنیا برای طبخ مرغ، ماهی و میگو به صورت سوخاری به کار برده می‌شود. استفاده از این دستگاه اگر اورجینال و ساخت کمپانی KFC باشد، سوخاری‌هایی با استانداردهایی در حد همین رستوران به مشتریان عرضه می‌کند. راز موفقیت پیزریا نیز در همین نکته است. بنابراین می‌توان استفاده از دستگاه هنی پنی اورجینال، ادویه‌های مخصوص با کیفیت و مرغ تازه را دلیل اصلی خوش طعم بودن مرغ سوخاری‌های پیزریا در رشت و لاهیجان دانست.

لیست بهترین مرغ سوخاری‌ها در رشت در یک نگاه

مرغ سوخاری در رشت در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین فست فودها محسوب می‌شود. ضمن این که غذای سالمتری نیز محسوب می‌شود. در ادامه فهرستی از بهترین مرغ سوخاری‌های رشت را برای شما آماده کرده ایم.

1. پیزریا

پیزریا شعبه فست فود رستوران رازقی است که نیازی به معرفی ندارد. این رستوران مشهور دارای دو شعبه فست فود در شهرهای لاهیجان و رشت است. در شعبه پیزریا علاوه بر مرغ سوخاری که از جمله بهترین مرغ سوخاری‌ها در شهر رشت و لاهیجان محسوب می‌شود، انواع فست فودهای دیگر مانند پیتزا، ساندویچ‌های گرم و سرد، انواع برگر و… را نیز می‌توانید تهیه کنید.

مرغ کنتاکی‌های پیزریا در شهر رشت و لاهیجان بسیار مشهور هستند و عمده‌ترین دلیل این شهرت نیز کیفیت بالای پخت و همچنین استفاده از مواد اولیه تازه و ادویه‌های مخصوص سوخاری کردن مرغ، در کنار استفاده از دستگاه‌های با کیفیت و اصلی است. منوی متنوع فست فود پیزریا در بخش سوخاری‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • فیله استریپس در رشت: فیله استریپس پیزریا شامل ۴ تکه کامل فیله مرغ سوخاری به شیوه کنتاکی است که به همراه ۱۴۰ گرم سیب زمینی سرخ شده، سالاد کلم، سس تاتار و سس مخصوص سوخاری به مشتریان ارائه می‌شود.
  • نیکد چیکن: در پیزریا این آیتم به صورت دو تکه و سه تکه عرضه می‌شود، این محصول مخصوص کسانی که است که سوخاری را به دلیل پوست مرغ دوست ندارند. مرغ بدون پوست کنتاکی، ۱۴۰ گرم سیب زمینی، سالاد کلم، سس تاتار و سس مخصوص از جمله محتویات این آیتم است.
  • ساق سوخاری: اکثر علاقمندان به مرغ سوخاری، ساق مرغ را بسیار دوست دارند، اما در کمتر منویی می‌توان ساق را به صورت مجزا مشاهده کرد. در پیزریا شما می‌توانید ساق مرغ کنتاکی را به صورت مجزا شامل تکه سوخاری، ۱۴۰ گرم سیب زمینی، سالاد کلم، سس تاتار و سس مخصوص سفارش دهید.
  • فیش‌اند چیپس: این آیتم شامل ۱۵۰ گرم فیله ماهی جنوب کنتاکی شده است که به همراه سیب زمینی و سس مخصوص عرضه می‌شود.
  • لقمه سوخاری: اگر به تکه‌های بزرگ سوخاری علاقه ندارید این آیتم مخصوص شما است. در این آیتم فیله مرغ به صورت تکه‌های کوچک لقمه‌ای قرار دارد که به همراه سیب زمینی، سالاد کلم، سس تاتار و سس مخصوص سوخاری عرضه می‌شود.
  • یامی چیکن: این آیتم نوعی چیکن استریپس است که بجای فیله مرغ، از گوشت ران مرغ بدون استخوان برای ساخت آن استفاده می‌شود. این منوی پرطرفدار مخصوص کسانی است که مایلند گوشت لذیذ ران مرغ را به صورت بدون استخوان میل کنند. این آیتم نیز به همراه سیب زمینی و سالاد کلم و سس تاتار و سس مخصوص سوخاری عرضه می‌شود.
  • بال سوخاری در رشت: بال مرغ همواره طرفداران خود را داشته است. بال سوخاری پیزریا شامل ۸ تکه بال کنتاکی شده به همراه سیب زمینی و سالاد کلم و سس تاتار و سس مخصوص است.
  • پک سوخاری: این آیتم را باید یک انتخاب ویژه برای دوستداران سوخاری دانست که شامل ۲ تکه مرغ سوخاری اسپایسی، دو تکه فیله استریپس، دو تکه کتف سوخاری و دو تکه بال سوخاری است که تمام این‌ها به همراه ۲۰۰ گرم سیب زمینی، سالاد کلم، سس تاتار و سس مخصوص سوخاری می‌شود.

یکی از مهمترین دلایل انتخاب فست فود پیزریا در کنار غذای متنوع و با کیفیت، پرسنل متخصص و پذیرایی عالی امکان سفارش آنلاین غذا از این رستوران و ارائه سرویس بیرون بر قوی و سریع آن است. اگر هنوز طعم بی‌نظیر سوخاری‌های این رستوران را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه بهترین سوخاری‌های عمرتان حتما سری به پیزریا در شعبات رشت و لاهیجان بزنید. برای اشنایی بیشتر با رستوران پیزریا رشت به صفجه مربوطه مراجعه کنید.

2. پیتزا امیر

یکی دیگر از فست فودهای قابل اعتماد شهر رشت که سوخاری‌های ویژه‌ای نیز ارائه می‌کند پیتزا امیر است که می‌توانید انواع ساندویچ‌های سرد و گرم، برگر، پیتزا و سوخاری را در این رستوران میل کنید. امکان سفارش آنلاین و غیر حضوری از دیگر خدماتی است که این رستوران برای مشتریان خود در منطقه در نظر گرفته است.

3. پرنیان

فست فود پرنیان رشت به دلیل سالادهای سزار خوشمزه‌ای که ارائه می‌کند بسیار مشهور است. در منوی این باغ رستوران در بخش فست فود می‌توانید انواع فست فود را با بهترین کیفیت و با طعم‌های متنوع و لذیذ مشاهده کنید. مواد اولیه با کیفیت و محیط دنج و دوست داشتنی از جمله نقاط قوت این مجموعه محسوب می‌شوند.

۴. چیکن گاردن شعبه منظریه

یکی دیگر از بهترین سوخاری‌های رشت را باید چیکن گاردن شعبه منظریه دانست. این رستوران نیز با منوی بسیار متنوعی از انواع فست فود و سوخاری پذیرای مشتریان است.

5. شهر سوخاری

همانطور که از نامش پیدا است انواع سوخاری را با منویی متفاوت و متنوع می‌توانید در این رستوران پیدا کنید. طعم لذیذ سوخاری‌های این رستوران در کنار ارائه انواع فست فودهای دیگر از جمله پیتزا، برگر، ساندویچ‌های سرد و گرم، انواع سالاد و… شهر سوخاری را در فهرست بهترین سوخاری‌های رشت قرار داده است.

جمع‌بندی

در این مقاله شما را با فهرستی از بهترین سوخاری‌های شهر رشت آشنا کردیم. در کنار معرفی بهترین سوخاری‌ها شما با فست فود پیزریا آشنا شدید که یکی از حرفه‌ای‌ترین سوخاری‌ها در رشت محسوب می‌شود و به لطف استفاده از دستگاه‌هایی با فناوری مخصوص سوخاری کردن انواع ماهی، مرغ و میگو، بهترین سوخاری با طعم اصیل و اورجینال را به مشتریان ارائه می‌کند.

برچسب ها: مرغ سوخاری ، رشت ، رشت ، غذا ، غذا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: