April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون طرح‌های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو مطرح کرد:
کد خبر: ۳۹۵۷۴۴
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
حسام مقدمعلی معاون طرح‌های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو اعلام کرد: به دنبال توسعه زیرساخت‌ها و در اختیار قرار دادن فضا برای ایجاد توسعه بخش معدن و صنایع معدنی با تمرکز بر اشتغالزایی و رونق تولید هستیم.

توسعه زیرساخت ها؛ اولویت ایمیدرو در منطقه اقتصادی خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، مقدمعلی در بازدید از طرح‌های منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، افزود: طرح‌های زیرساختی همانند پروژه‌های برق‌رسانی و ایجاد نیروگاه‌ها، هدایت آب‌های سطحی و ایجاد راه‌های دسترسی باید شفاف باشد و انتظار داریم پیشرفت پروژه‌های زیرساختی بر اساس زمان‌بندی‌های صورت گرفته محقق شود.

وی تصریح کرد: اولویت در تزریق منابع ایمیدرو؛ افزایش راندمان ظرفیت‌های فعلی و تکمیل پروژه‌ها با درصد پیشرفت بالا است.

مقدمعلی اظهار داشت: سال گذشته هزار و ۱۵۹ میلیارد تومان در زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس هزینه شده است و تلاش داریم این رقم در سال پیش رو افزایش یابد تا بیش از پیش شاهد توسعه منطقه باشیم.

معاون طرح‌های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، سرمایه‌گذاری در مناطق ویژه اقتصادی را بسیار جذاب توصیف کرد و افزود: مدیران منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس امسال باید آمادگی افزایش ظرفیت حمل و نقل ریلی را داشته باشند.

مقدمعلی عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی طرح‌هایی با مشارکت صنایع مستقر و با اجرای شرکت تامین و توسعه زیرساخت آغاز کرده است که امیدواریم با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط؛ شاهد کاهش محرومیت در منطقه غرب بندرعباس باشیم.

گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: