April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
فعالان زیست بوم و صنایع خلاق به اینوتکس۲۰۲۳ دعوت شدند
کد خبر: ۳۹۵۸۷۳
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
0
جزییات برگزاری اینوتکس۲۰۲۳ از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام شد.

هر ساله نمایشگاه اینوتکس به عنوان بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری، با هدف گردهمایی فعالان اکوسیستم فناوری در پارک فناوری پردیس این معاونت برگزار می‌شود.

امسال دوازدهمین دوره از رویداد اینوتکس در حالی برگزار می‌شود که مخاطب و بازدیدکنندگانی از دیگر کشور‌ها دارد.

توانمندسازی کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق از طریق ارائه موفقیت‌های‌شان، تامین منابع مالی، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقراری ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزاری این رویداد است، از این‌رو اعضا و فعالان اکوسیستم فناوری گرد هم می‌آیند.

در همین راستا، علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران، سرمایه‌گذاران، استارتاپ‌ها، شرکت‌های خلاق حوزه فناوری‌های فرهنگی و نرم نیز به همراه خانه‌های خلاق و نوآوری فرصت حضور خواهند داشت تا خود و دستاوردهای‌شان را معرفی کنند.

براساس گزارش معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری فرهنگی و نرم در راستای حضور فعالان بزرگ زیست بوم صنایع خلاق گام‌هایی برداشته است. این شرکت‌ها که در حوزه‌های پویانمایی، گیم، بلاک چین، آموزش، میراث فرهنگی و ... هستند می‌توانند در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان حضور یابند.

شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و نوآوری علاقمند به حضور در اینوتکس می‌توانند با مراجعه به آدرس https://stdc.isti.ir/ ثبت نام کنند.

رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳، ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: