کد خبر: ۳۹۵۹۳۰
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
مدیرعامل شرکت لیزینگ توسعه تعاون از راه‌اندازی «لیزینگ مجازی» از سوی شرکت لیزینگ توسعه تعاون خبر داد.

«لیزینگ مجازی» از سوی شرکت لیزینگ توسعه تعاون راه‌اندازی می‌شود

به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، شهاب‌الدین پورعباسی اعلام کرد: لیزینگ مجازی (LEASE.TEC) به دنبال ساماندهی زنجیره تأمین اعتباری کالا و قرار دادن آن در مسیری شفاف، قانونی، تحت نظارت، قابل اندازه‌گیری و کنترل و با تقسیم صحیح سود و منافع در بین تمام ذینفعان زنجیره تأمین کالاست.
وی اجرای طرح لیزینگ مجازی را به سود بنگاه‌های کوچک و متوسط برشمرد و گفت: خرید کالای مورد نیاز مردم و بنگاه‌های کوچک و متوسط به‌صورت آنلاین با شرایط اقساطی مصوب بانک مرکزی و با قیمت واقعی کالا، کمترین هزینه، بالاترین کیفیت لجستیک در محل مورد نظر متقاضی جزو اهداف اجرای لیزینگ مجازی توسعه تعاون است.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی استراتژیک، شرکت لیزینگ توسعه تعاون تا سال ۱۴۰۴ به مهم‌ترین و اصلی‌ترین شرکت لیزینگ تأمین‌کننده کالای خرد در حوزه تعاون تبدیل می‌شود.
پورعباسی تأکید کرد: با همراهی و حمایت مدیران بانک توسعه تعاون، شرکت لیزینگ توسعه تعاون می‌تواند در آینده نزدیک به جایگاه شایسته‌ای در صنعت لیزینگ دست یابد.
به گفته وی، بر اساس پیش‌نویس دستورالعملی که از سوی بانک مرکزی منتشر شده و قرار است به تصویب شورای پول و اعتبار برسد، کف سرمایه شرکت‌های لیزینگ باید به ۱۰۰۰ میلیارد ریال برسد.
مدیرعامل شرکت لیزینگ توسعه تعاون در تشریح فعالیت‌های این شرکت نیز گفت: سال گذشته علاوه بر حضور در بازار خودرو‌های نو در بازار خودرو‌های دست دوم نیز حضور پیدا کردیم. علاوه براین بخش کوچکی از پورتفوی خدماتمان را به کالا‌های مصرفی همچون دوچرخه، موتورسیکلت و تبلت قرار دادیم. امسال در برنامه داریم تا سهم سبد کالا‌های مصرفی افزایش قابل توجهی پیدا کند.
پورعباسی با اشاره به اینکه شرکت لیزینگ توسعه تعاون از ساختار چالاکی برخوردار است گفت: با حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون امکان ارائه تسهیلات لیزینگی تا ۲۰ هزار میلیارد ریال وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: