April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۹۹۴
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
0

بهترین وکیل مهاجرت استرالیا

مهاجرت به کشورهای خارجی ملزم به طی کردن مسیری خاص است که بسته به مقصد مدنظرتان متفاوت خواهد بود. داشتن تجربه و آشنایی با نقشه راه یکی از ویژگی‌هایی به حساب می‌رود که افراد انگشت شماری داشته و در افزایش شانس موفقیت تاثیر بالایی دارد. کشورهای مختلف هر ساله برای آن که نیازهای داخلی خود را در زمینه‌های متفاوت تامین کنند، از طریق ویزاهایی به جذب مهاجر می‌پردازند.

به منظور سهولت هر چه بیشتر و کمک به افراد واجد شرایط در طی کردن راه پیش رو، دولت‌ها افرادی را با مسائل حقوقی مهاجرت آشنا کرده و تحت آموزش قرار می‌دهند و برای آن که بتوانید با اطمینان خاطر به سراغ خدمات ارائه شده توسط این اشخاص بروید، باید با سرشناس‌ترین آنها آشنایی پیدا کنید.

استرالیا در میان ایرانیان و سایر مردم جهان طرف‌داران بسیاری دارد؛ به همین سبب هم هر ساله اشخاص مختلفی مسیر رسیدن به اقامت آن را طی می‌کنند. آیا شما جزو آنها هستید؟ در این صورت باید با بهترین وکیل مهاجرت استرالیا آشنایی پیدا کند؛ پس این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

وکیل مهاجرت به استرالیا کیست؟

وکیل مهاجرت به کسی گفته می‌شود که آموزش‌های مورد نیاز و مربوط به امور مهاجرتی را زیر نظر سازمان‌های رسمی استرالیا سپری کرده و توانسته مدارک رسمی آن را هم به دست آورد. این اشخاص به کسانی که قصد استفاده از ویزاهای مختلف کشور مربوطه را دارند کمک می‌کنند تا در مسیر پیش روی خود، تمامی گام‌ها را با اطمینان برداشته و تقریباً بدون نگرانی‌ای خاص به هدف خود برسند.

تنها افرادی صلاحیت آن را دارند بر بخش مهمی از سرنوشت شما تاثیر بگذارند که توانایی‌هایشان مورد سنجش قرار گرفته و رزومه مناسبی را به دست آورده‌اند. با بیان نکات فوق شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که آیا استفاده از وکیل مهاجرت به استرالیا الزامی است؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم خیر.

هر شخص می‌تواند به طور مجزا درخواست خود را به اداره مهاجرت ارائه دهد؛ اما به دلیل گام‌های متعدد پیش رو که باید برای جلوگیری از ریجکتی به درستی و با دقتی بالا انجام شوند، بهتر است از وکیل مهاجرت به استرالیا استفاده کنید.

بهترین وکیل مهاجرت استرالیا

سازمانMARA  استرالیا

یکی از بخش‌های اداره مهاجرت Australia که Office of the Migration Agents Registration Authority نام دارد، وظیفه نظارت بر وکلای مهاجرتی را بر عهده داشته و خدمات بسیاری را از این طریق به علاقه‌مندان زندگی در استرالیا ارائه کرده است. تنها افرادی مورد تایید MARA قرار خواهند گرفت که تحصیلات و دانش مرتبط و قابل قبولی داشته باشند. پس از این مرحله تمامی امور و کیس‌های هر شخص به طور موردی ارزیابی و بررسی می‌شوند تا از نحوه عملکردش اطمینان حاصل شود.

افراد مورد تایید، برای آن که این وضعیتشان را همچنان حفظ کنند و بتوانند مجاز به خدمات رسانی باشند، ملزم هستند در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برگزار شده شرکت و معلومات و اطلاعاتشان را به روز نگهدارند. یکی از روش‌هایی که می‌توان با آن بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا را شناسایی کرد، بررسی پرونده‌های موفق وی می‌باشد که در این سازمان به ثبت رسیده‌اند. آیا با شخص خاصی آشنا شده‌اید که ادعای عضویت در مجموعه مورد بحث را دارد؟

در این صورت می‌توانید به راحتی هر چه تمام با بررسی مدرک و سابقه فعالیت او از طریق کد مارایی که ارائه می‌دهد، از صحت صحبت‌ها و میزان قابل اعتماد بودنش مطلع شوید.

ویژگی‌های بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا

ویژگی‌های بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا و آشنایی با آنها موضوعی بسیار کلیدی است. آیا خود شما توانایی یا اطلاعات مورد نیاز برای طی کردن مسیر مهاجرت به استرالیا را ندارید؟ پس می‌توانید با استفاده از اشخاصی با عنوان بیان شده، کار خود را بسیار ساده نمایید. در این روند باید توجه داشته باشید که سراغ اشخاصی حقیقی و حرفه‌ای بروید.

اولین ویژگی‌ای که باید داشته باشد، چیزی نیست جز عضویت در یکی از سازمان‌های رسمی که تقریباً معتبرترین آنها MARA به حساب می‌رود. در بخش قبل بیان کردیم که اعضای آن موظف به داشتن تخصص، رد شدن از فیلترهای علمی مختلف و به روز نگه داشتن اطلاعاتشان از طریق شرکت در دوره‌های برگزار شده هستند.

سابقه یک Immigration lawyer نشان‌دهنده آن خواهد بود که تا چه میزان می‌توانید به فرد منتخب اطمینان داشته باشید که پرونده شما را به موفقیت برساند. صداقت، راست‌گویی، عدم سوء استفاده از وضعیت علاقه‌مندان و حسن شهرت فاکتورهای بعدی‌ای به حساب می‌روند که باید به آنها اهمیت دهید.

وظایف وکیل مهاجرت به استرالیا

با توجه به توضیحاتی که مشاهده کرده‌اید، بدون شک به طور جسته گریخته با وظایف وکیل مهاجرت به استرالیا آشنایی پیدا کرده‌اید. این فرد به شما اطلاع خواهد داد که چه فرم‌هایی را برای اقدام مد نظرتان و به چه صورت باید تکمیل نمایید. اگر هنوز مسیری مشخص را برای خود انتخاب نکرده‌اید و یا به سراغ گزینه نامناسبی رفته باشید، او با بررسی شرایط شما و تطبیقش با ویزاهای در دسترس بهترین گزینه را پیشنهاد کرده و از هدر رفتن زمان و هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند.

آگاهی وی از نکات مختلف و متعددی که در این روند وجود دارند و قرار دادن اطلاعاتی کاربردی در اختیار موکل را می‌توان به عنوان سایر وظایف بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا معرفی کرد.

بهترین وکیل مهاجرت استرالیا

بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا

برای آن که بتوانید بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا را انتخاب کنید و امور خود را با خیالی آسوده به او بسپارید، به تمامی نکاتی که تا به اینجا بیان کردیم توجه کنید. اگر کمی پیرامون موضوع مورد بحث جست و جو و تحقیق کرده باشید، بدون شک بارها و بارها به نام دامون آرین وکیل رسمی MARA بر خورده‌اید. این فرد مدیر عامل و موسس مجموعه سلکت ویزا بوده که هر ساله موفقیت‌های بسیاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

همان‌طور که در بخش‌های قبلی بیان کردیم، شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی مارا و بررسی سوابق ایشان اطمینان خاطر حاصل کنید که ادعای وی صحیح بوده، به افراد بسیاری برای رسیدن به اقامت کمک کرده و به نوعی می‌توان او را به عنوان بهترین وکیل مهاجرت استرالیا معرفی نمود.

فرقی نمی‌کند قصد رسیدن به ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ویزای کاری استرالیا یا هر یک از مجوزهای اقامتی دیگر را داشته باشید در هر صورت مشاوره‌هایی تخصصی و همراهی از ابتدا تا انتهای روند را می‌توانید با خدمات سلکت ویزا https://selectvisa.com/fa/  دریافت کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: