April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در آیین افتتاح آزمایشگاه گوهرسنگ مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران مطرح شد:
کد خبر: ۳۹۶۱۵۰
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: به منظور توسعه حوزه گوهرسنگ، ساختار این صنعت باید هدفمند شود و با کمک بخش خصوصی، برنامه‌های این حوزه را اجرا کرد.

جعفری: ساختار صنعت گوهرسنگ هدفمند شود/ شکل گیری جریان نخبگی؛ الزام توسعه است

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری که امروز در آیین افتتاح آزمایشگاه گوهرشناسی و گوهرتراشی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران سخن می‌گفت، افزود: توسعه در صنعت گوهرسنگ نیاز به جریان سازی و ساختاری شدن تمام ارکان این حوزه دارد.

وی گفت: در این راستا ایمیدرو در بخش‌های مختلف همچون اکتشاف، آموزش و توسعه مراکز آموزشی این بخش برنامه‌های در حال اجرا دارد.

تربیت نیروی ماهر

جعفری با بیان اینکه تربیت و جذب نیروی ماهر از الزامات حوزه معدن و صنایع معدنی محسوب می‌شود، اعلام کرد: در حوزه گوهرسنگ و به منظور اشتغالزایی فراگیر آن، پویایی آموزش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و ایمیدرو در جهت توسعه آموزش این بخش، حمایت‌های مالی لازم را خواهد داشت.

ایجاد جریان نخبگی

رییس هیات عامل ایمیدرو با اعلام اینکه ایمیدرو بسترساز توسعه است، افزود: در مسیر توسعه معدن و صنایع معدنی به دنبال ایجاد جریان نخبگی هستیم و این مهم از راهبرد‌های مهم توسعه است.

نیروی انسانی؛ سرمایه مرکز تحقیقات

جعفری گفت: سرمایه مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران نیروی انسانی آن است. به هر میزان مقوله آموزش در این مجموعه پویا باشد؛ دستیابی به اهداف تسهیل و تسریع خواهد شد.

مساله یابی و تعریف راه حل

وی تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف و تعالی سازمانی، شرایط در مرکز تحقیقات و دیگر مجموعه‌ها باید به صورتی باشد که عارضه یابی، مسئله یابی و تعریف راه حل در برنامه‌ها گنجانده شود تا شاهد اقدامات اثربخش باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: