ساختن هر مدرسه دریچه ای به آینده ای روشن، برای داشتن ایران بهتر است. به امید روزی که با افتخار بگوییم ما ایرانی هستیم و حتی یک بیسواد هم در کشورمان وجود ندارد ومدارس ها جوانانی با انگیزه و اشتیاق برای ساختن آینده بهتر تحویل جامعه داده اند. با توجه به عمق و گستردگی محرومیت دانش آموزان بلوچستانی و نبود امکانات حداقلی به عنوان فضای آموزشی،آدام مرادی تریدر موفق ارزهای دیجیتال و فارکس اقدام به ساخت مدرسه در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان نمود.

در این مقاله قرار است نگاهی به زندگی آدام مرادی، تریدر موفق ارزهای کریپتو، ناکامی‌ها و موفقیت‌های او در دنیای تجارت و همچنین فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش داشته باشیم. او پس از پشت سر گذاشتن شکت های زیاد در سهام بورس و طلا، سرانجام توانست در دنیای ارز دیجیتال جایگاه بهترین تریدر را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر آدام جزء یکی از نام های مطرح در حوزه ارزهای دیجیتال و فارکس می باشد که اخیراً لقب جدیدی تحت عنوان پدر صد و یک فرزند را نیز به او نسبت داده اند. در ادامه خواهیم دید که چرا طرفداران آدم با این عنوان او را مورد خطاب قرار می دهند.

اگر شما نیز در حوزه ارزهای دیجیتال و فارکس فعالیت کرده باشید، قطعاً نام آدام مرادی را شنیده اید. ام اگر به تازگی وارد این عرصه شده اید، در این مقاله سعی می کنیم یک بیوگرافی مختصری از آدام و اقدامات خیرخواهانه را برای شما ارائه کنیم.

فعالیت های کاری و تحصیلی آدام مرادی، یکی از موفق ترین های حوزه ارزهای کریپتو و فارکس

آدام مرادی، یکی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال، فارغ التحصیل دانشگاه UPM در مالزی است. او در حا حاضر به عنوان مدرس و ژورنالیست حرفه ای در زمینه ارزهای دیجیتال و فارکس فعالیت می کند. او دوره های آموزشی ترید در حوزه ارز کریپتو را برای پرورش تریدرهای تازه کار برگزار می کند. به گفته خودش، تمام تجربیات‌ش از شکست ها و موفقیت های خود را تا به امروز یادداشت می کرده و علاوه بر این هر روز روش های معاملاتی جدیدی را امتحان می کرد تا بر اساس این یادداشت ها بهترین تکنیک های انجام معاملات سودآور را بیابد. اکنون با تشکیل دوره های آموزشی، تمامی این تجربیات را به هنرجویان دوره منتقل می کند.

آدام فارغ التحصیل رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه آزاد ملایر است که پس از ناکامی در بورس به مالزی رفت و تحصیلات خود را در مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی در دانشگاه UPM ادامه داد.

لازم به ذکر است که هم اکنون این فرد جزو تحلیلگران حرفه ای ارزهای دیجیتال است و کسانی که از بسته های آموزشی این تریدر معروف بهره برده اند به معامله گران موفق در این عرصه تبدیل شده اند.

جنبش مدرسه سازي در نقاط محروم سیستان و بلوچستان توسط افراد خیر

پررنگ شدن نهضت مدرسه‌سازی در محروم ترین استان کشور، شور و هیجان زیادی را در بین دانش‌آموزان ایجاد کرده است. حالا دیگر کودکان این مناطق محروم رویای داشتن کلاس‌های درس ایمن برایشان محقق می‌شود . طی سال های اخیر افراد خیر زیادی من جمله آدام مرادی پای کار آمده‌اند تا با کمک مسئولان مشکل کمبود فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان برای همیشه برطرف کنند. مدرسه سازی جهاد با بی سوادی است؛ مهر که شروع می شود هر کودکی به هنگام طلوع آفتاب دست پدر یا مادرش را می گیرد و با سلاح قلم به مبارزه جهل و بی سوادی می رود تا آینده درخشانی را برای خود رقم بزند.

اما این رویا یک واقعیتی است که برای بسیاری از کودکان ایران عزیزمان اتفاق نمی افتد؛ به عنوان مثال کودکان استان سیستان سیستان بلوچستان، حتی اگر خانواده های آنها توان خرید لوازم تحریر برای فرزندانشان را هم داشته باشند، باز هم مدرسه مناسبی برای ادامه تحصیل برای آنها وجود ندارد؛ اگر هم بر فرض مثال مدرسه ای وجود داشته باشد، متأسفانه این مدرسه حتی کمترین امکانات لازم برای تحصیل را ندارد و حتی برخی از آن ها حتی شرایط محیطی خوبی هم ندارند و به هیچ عنوان مکان مناسبی برای تحصیل و آموزش محسوب نمی شوند.

امروزه تقریبا بیش از نصفی شهرهای ایران دارای مدارس با امکانات رفاهی خوبی‌اند و خیلی از آن ها هوشمند و مجهز به تکنولوژی‌اند. حتی در مدارس معمولی هم می بینم که به جای تخته سیاه از ویدئو پروژکتور، وایت برد و یا حتی کامپیوتر استفاده می شود. حال آنکه دانش آموزان مناطق محروم در حسرت داشتن یک مدرسه با کلاس های درس ساده ( دیوار و سقف و تخته سیاه ) هستند.

با ساخت مدرسه ای برای دانش آموزان در مناطق، نه تنها فرصت داشتن آینده ای بهتر را به آنها می دهد، بلکه مشکلات اجتماعی مانند فاجعه کودکان کار، بی سوادی و اعتیاد را نیز کاهش می دهد.

ساختن هر مدرسه دریچه ای به آینده ای روشن، برای داشتن ایران بهتر است. به امید روزی که با افتخار بگوییم ما ایرانی هستیم و حتی یک بیسواد هم در کشورمان وجود ندارد ومدارس ها جوانانی با انگیزه و اشتیاق برای ساختن آینده بهتر تحویل جامعه داده اند. با توجه به عمق و گستردگی محرومیت دانش آموزان بلوچستانی و نبود امکانات حداقلی به عنوان فضای آموزشی،آدام مرادی تریدر موفق ارزهای دیجیتال و فارکس اقدام به ساخت مدرسه در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان نمود.

به اذن خداوند و به یاری افراد نیکوکاری همانند آدام مرادی، در مناطق محروم کشورمان مدارسی با امکانات رفاهی از جمله سیستم گرمایشی و سرمایشی، کلاس های درس با فضای مناسب، محوطه ای زیبا با فضای کافی احداث خواهد شد. که دانش آموزان این مناطق از دغدغه داشتن محیط های مناسب برای آموزش رها شده و به پیشرفت و آموزش اهمیت بیشتری می دهند.

سایر مدارس در حال ساخت در روستاهای سیستان و بلوچستان در سال 1401 کلنگ زده شده)

ساخت مدرسه چهار کلاسه در روستای زیارت با هزینه موسسه خیریه رشد

ساخت مدرسه نه کلاسه در سیستان و بلوچستان در روستای عباس آباد

روستای زیارت یکی از روستاهای فقیرنشین سیستان و بلوچستان است که به شدت نیازمند مدرسه است. در این روستا 95 دانش آموز، به دلیل نداشتن مدرسه‌ای با کلاس های درس مناسب ( اغلب سقف و دیوار کلاس ها ترک خورده است) نمی توانند به تحصیلات شان ادامه بدهند.

قابل ذکر است که بنیاد خیریه رشد توافقی را برای ساخت یک مدرسه چهارکلاسه در این روستا امضا کرده است.مدرسه قبلی این روستا در شرایط بسیار نامساعدی داشت؛ کلاس هایی با دیوارها و سقف های ترک خورده.

روستای عباس آباد شهرستان مهرستان، یکی دیگر از روستاهای استان سیستان و بلوچستان است که نیازمند ساخت است. چندی پیش عملیات ساخت یک مدرسه 9 کلاسه در این روستا آغاز شد و مدیرکل زیباسازی منطقه از ساخت مدرسه جدید در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۶ متر مربع خبر داد. به گفته وی سرمایه در نظر گرفته شده برای این مدرسه 55 میلیون تومان است. با ساخت این مدرسه شرایط خوبی برای دانش آموزان این روستا فراهم می شود که باعث بهبود تحصیل آنها نیز می شود.

آدام مرادی سرپرستی صد کودک بی بضاعت و نیازمند را برعهده گرفت

کودکان از آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند و آدم مرادی با حمایت از این کودکان، در قلب تمامی طرفداران خود جای گرفته است. فراموش نکنید که آدام یک چهره شناخته شده در فضای ارزهای دیجیتال است و طرفداران زیادی دارد؛ او با این اقدام بر روی افراد توانمند زیادی تأثیر خواهد گذاشت. به امید روزی که هر کسی در حد توانش دست کودکان بی سرپرست و بدسرپرست را بگیرند. طرفداران آدام در پی همین عمل خیرخواهانه او، لقب پدر صد و یک فرزند به او نسبت دادند.

یکی از نیازهای حیاتی هر کودک، امنیت عاطفی و مالی است و والدین نقش حیاتی در تأمین این امنیت را بازی می کنند. اما گاهی اتفاقاتی در زندگی این کودکان بی گناه می افتد که آن ها را از داشتن کانون گرم خانواده محروم می کند. بر اساس آمار در حال حاضر بیش از 26 هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست در کشورمان وجود دارد، که به حمایت نیاز دارند.

بسیاری از کودکان در تمام طول روز آرزوی گرمی حضور پدر و مادرشان در کانون خانواده را دارند، اما در نهایت چیزی که نصیب شان می شود پدر و مادرهای بی قید و بند که حتی قادر نیستند گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند. کودکان در رویاهای خود هر روز ساعت ها منتظرند تا لحظاتی سرشار از آرامش و شادی را در کنار والدین خود بگذرانند؛ اما هرگز گرمی و حضور خانواده و والدین را احساس نکردند. خوشبختانه بعضی از این کودکان سعادت این را دارند که تحت حمایت افراد خیری مانند آدام مرادی از فضای تاریک خانواده شان دور شوند و در یک محیط با امنیت روانی بزرگ شوند. اما فراموش نکنید هنوز در گوشه و کنار کشورمان هستند کودکانی که چشم و امیدشان به دستان شماست.

حرف آخر

وضعیت نامناسب مدارس استان سیستان و بلوچستان تأثیر بسیار منفی بر تحصیل و پرورش دانش آموزان گذاشته است. بسیاری از روستاها و مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان به شدت به ساخت مدرسه و امکانات دانش آموزی نیاز دارند.

طی چند سال گذشته شاهد ساخت مدارس زیادی توسط افراد خیر از جمله آدم مرادی،برخی مؤسسات از قبیل خیریه بنیاد رشد، موسسه قلم چی و... در منطقه بوده ایم. یک نکته مهم که نباید فراموش شود، این است که احداث مدارس در این روستاهای دورافتاده، باعث افزایش امید به آینده در دل کودکان و نوجوانان این مناطق می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: