کد خبر: ۳۹۶۴۵۰
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
مدیرعامل شرکت زامیاد با تاكيد بر اينكه اين شركت از تك محصولي خارج شد و در حال تنوع بخشي به محصولات خود است، گفت: به زودي سه مدل پيكاپ و سه مدل SUV چهار در چهار و همچنين نيسان جديد زامياد، وارد بازار مي شود.

شركت زامياد از تك محصولي خارج شد/ ون 14 نفره زامياد در مرحله تست قرار گرفت

به گزارش سایپانیوز، سیدمحسن مرتضوی در نشست هم اندیشی مدیران نمایندگی‌های شرکت خدمات فنی رنا، با بیان اینکه شرکت زامیاد برنامه توسعه‌ای متعددی دارد، اظهارداشت: این شرکت بعد از مدت‌ها از تک محصولی خارج شد و این امر در محصولات پایین دستی و بالادستی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت زامیاد با بیان اینکه سه مدل پیکاپ و سه مدل SUV - ۴*۴ خواهیم داشت، گفت: از نیمه دوم سال جاری محصولات جدید شرکت زامیاد وارد بازار خواهد شد.

او با اعلام اینکه شرکت زامیاد در پلتفرم نیسان تغییرات قابل توجهی داده است، تصریح کرد: قرار است موتور این خودرو با تکنولوژی موتور میتسوبیشی جایگزین و گیربکس ۶ دنده‌ای به ۸ دنده‌ای اتومات تجهیز شود. خودرو دیگر این مجموعه ون ۱۴ نفره است که اکنون در مرحله تست است.

مدیرعامل شرکت زامیاد درباره ویژگی‌های ون ۱۴ نفره، گفت: این خودرو قرار است با قیمت بسیار مناسب به متقاضیان عرضه شود. در این محصول، یک فرد با قد یک متر و ۹۲ سانتی متر می‌تواند به راحتی در آن بایستد. این خودرو دو کپسول گاز سی ان جی دارد که پیمایش آن ۴۰۰ کیلومتر است. همچنین باک این خودرو ۷۵ لیتر است.

او با بیان اینکه شرکت زامیاد، دیزل و هیبرید ون ۱۴ نفره را در دستور تولید قرار داده است، افزود: ۵ مدل کامیونت ۵.۵ تن، ۶ تن، ۲.۵ تن و ۲۰ تن با مشخصات فنی منحصر به فرد نیز عرضه خواهد شد که نمونه‌های اولیه این خودرو‌ها در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت زامیاد در ادامه به خودرو‌های مسافری که این مجموعه در دست تولید دارد، اشاره و تصریح کرد: در حوزه خودرو‌های مسافری کم توجهی گرفته و همین امر سبب رشد قیمت‌ها شده است لذا با تمرکز بر عرضه محصولات جدید، می‌خواهیم گذشته را جبران کنیم.

او افزود: شرکت زامیاد دو محصول اتوبوس بین شهری که یکی از آن‌ها ۱۸ صندلی VIP و دیگری ۴۱ صندلی استاندارد است و پلتفرم آن با کامیون یکی است، عرضه خواهد کرد. همچنین دو دستگاه اتوبوس ۱۲ متری دیزل و برقی به بازار معرفی می‌شود. در این میان اتوبوس ۱۸ متری منحصر به فرد رونمایی خواهد شد که این خودرو مجهز به موتور ۱۲ لیتری است؛ در گذشته موتور‌ها بین ۹.۵ تا ۱۰ لیتر بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: