April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۵۲۳
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
0
اعمال تخصص و تجربه در دفتر حقوقی محمد حاجیلو به جهت پیشبرد و تسهیل امور حقوقی و کیفری

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در زمینه های مختلف ملکی، کیفری، تجاری، ورشکستگی، امور شرکت ها، امور خانواده و ... بسیار حائز اهمیت است. زیرا افراد به تنهایی ممکن است با اقدام اشتباه دچار ضرر های جبران ناپذیر گردند. تقدیم دادخواست یا شکواییه به مراجع قضایی و پیگیری پرونده در این مراجع، اگرچه برای افراد عادی و بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری نیز امکان پذیر بوده، اما به دلیل اینکه این افراد از دانش حقوقی و تجربه کافی برخوردار نیستند، در بسیاری از موارد ممکن است به شکست در دعوا و تضییع حقوق قانونی اشخاص منتهی شود. به همین دلیل، ضروری است تا افراد با انتخاب وکیل با تجربه، احتمال بروز چنین پیامدهایی را کاهش داده و شانس موفقیت خود را در پرونده قضایی خود افزایش دهند. بهترین وکیل در تهران با داشتن تسلط بر قوانین و با تکیه بر تجارب خود در پرونده های مختلف، می تواند شما را در مسیر احقاق حقوق خود یاری دهد. در این مقاله به بررسی تخصص وی در زمینه های مختلف می پردازیم و مزایای مشاوره تخصصی در زمینه های مختلف را عنوان می کنیم.

مشاوره با وکیل در تهران

بسیاری از ما با دعاوی حقوقی و کیفری مواجه گشته یا با افرادی رو به رو شده ایم که در حال طی کردن مراحلی قانونی دعاوی مختلف هستند. به دلیل تفکر نادرست هزینه بر بودن کمک گرفتن از وکیل و نداشتن اطلاعات حقوقی کافی از چگونگی طی مراحل قانونی برخی از افراد متحمل ضررهای فراوانی می شوند که در بعضی مواردعلاوه بر عدم حاصل شدن نتیجه مطلوب و اتلاف زمان می تواند جبران ناپذیر باشد..

این در صورتی است که یک مشاوره ساده حقوقی با بهترین وکیل در تهران که دانش به روز، نسبت به مسائل حقوقی دارد و از تمامی مراحل قانونی موضوع مورد نظر آگاه است می تواند کمک چشمگیری به پیشبرد و گرفتن نتیجه ی مطلوب کند.

مشاوره با وکیل ملکی در تهران

دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شوند. اموال غیر منقول به اموالی گفته می شوند که امکان جابجایی و نقل مکان ندارند از جمله زمین، خانه و... این دعاوی در کلانشهر ها به خصوص در تهران پیچیده تر از حالت معمول خواهد بود . بهتر است در این قبیل پرونده ها از مشاوره با بهترین وکیل در تهران غافل نباشید.

بهترین وکیل ملکی در تهران در دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول تخصص دارد. حرفه وکالت مستلزم دانش، تجربه و تخصص است. علی الخصوص در پرونده ها و موضوعات ملکی که گاهی پیچیدگی هایی وجود دارد که تنها یک وکیل ملکی در تهران با تجربه می تواند کمک کند. وکیل ملکی به تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت، اشراف داشته و بنا به تجربه ای که دارد تمامی جوانب پرونده را سنجیده و پس از آن اقدام به دفاع از موکل می کند.

مشاوره با وکیل کیفری در تهران

امروزه آمار مربوط به وقوع بزه و ارتکاب جرم در کلان شهر ها نسبت به سایر استانها رو به افزایش است. با توجه به اهمیت موضوع دعاوی کیفری و تصمیمات سرنوشت ساز در دعاوی کیفری ، شایسته است که هر یک از طرفین برای جلوگیری از تضییع حقوق و همچنین حفظ منافع خود از تخصص وکیل پایه یک دادگستری که بهترین وکیل در تهران است، استفاده نماید. در مجموع  وکیل کیفری در تهران می تواند، در صورت مواجهه افراد با امور کیفری، نظیر کلاهبرداری، قتل یا سرقت، در استان تهران، شما را به راحتی در طی کردن روند قضایی یاری رساند.

مشاوره با وکیل تجاری در تهران

بهترین وکیل در تهران که در امور تجاری تخصص دارد، باید در خدماتی که به موکل خود ارائه می‌دهد، بتواند امور مربوط به معاملات را نیز سر و سامان دهد. وکلای تجاری معمولاً مهارت‌های زیادی در سر و سامان بخشیدن به امور تخصصی در حوزه تجارت دارند، به این دلیل که اشراف کاملی روی قانون و مقررات حوزه تجارت و قراردادهای مالی و اموری از این قبیل دارند. ازجمله وظایف مهم یک وکیل تجاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت شرکت با در نظر گرفتن نوع شرکت‌ها و موسسات تجاری و قوانین و مقررات ویژه هر شرکت و موسسه. وکیل متخصص این حوزه میداند که بهترین نوع ثبت یک شرکت برای هر کسب و کاری چیست.
  • انعقاد قراردادهای شرکت‌های تجاری و موسسات مالی و همچنین بررسی آن‌ها.
  • حل‌و‌فصل اختلافات مربوط به امور تجاری بین شرکت‌های گوناگون و همچنین شرکای مختلف.
  • شرکت مستمر و موثر در جلسات مربوط به امور تجاری شرکت به عنوان وکیل شرکت.
  • مطالبه کردن اسناد تجاری مانند سفته و چک.
  • نظارت دقیق و کاربردی بر قراردادهای مربوط به شرکت‌های تجاری و موسسات مالی.

در این بین تنظیم و عقد قراردادهای تجاری گوناگون و مختلف نظیر خرید و فروش املاک و مستغلات، در وظایف بهترین وکیل قرارداد تجاری در تهران تعریف می شود که به کمک شما خواهد آمد.

بهترین وکیل در تهران

در دفتر حقوقی محمد حاجیلو، وکیل پایه یک دادگستری، بر آنیم تا با ارائه مشاوره تخصصی در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری، علاوه بر ارتقا آگاهی موکلین، نتیجه ای مطلوب را کسب کنیم تا ضمن احقاق حقوق آنها، از اتلاف وقت و صرف هزینه های گزاف جلوگیری به عمل آوریم. با ورود به سایت و دسترسی به راه های ارتباطی ارائه شده، می توانید از مشاوره آنلاین و رزرو مشاوره حضوری، در تمامی زمینه ها بهره مند گردید. با ما تماس بگیرید: 09121275588

مشاوره با وکیل چک در تهران

همانطور که می‌دانید دعاوی چک برگشتی بسیار حساس هستند و معمولاً وجه زیادی را شامل می‌شوند. بنابراین اگر به درستی در دعاوی حقوقی چک عمل نکنید، ممکن است دچار خسارت‌های مالی بزرگی شوید. بنابراین اغلب اوقات پیش می‌آید که برای احقاق حق خود و یا وصول چک برگشتی نیاز است تا به بهترین وکیل در تهران که متخصص وصول چک است، مراجعه کنید. وکیل چک می‌تواند شکایت‌های مربوط به چک‌های برگشتی را مورد رسیدگی قرار دهد. همچنین شکوائیه مورد نیاز شما را تنظیم کند. چنین وکیلی به طور کامل با قوانین و پروسه‌های مربوط به چنین پرونده‌هایی آشناست.

مشاوره با وکیل سرقفلی در تهران

سرقفلی در لغت عبارت است از حقی که بازرگان و کاسب به محلی پیدا می کند، به جهت تقدم در اجاره، حسن شهرت، جمع آوری مشتری و رونق کسبی که در اثر عملکرد مستاجر محل به وجود می آید. بهترین وکیل در تهران متخصص در امور سرقفلی، با توجه به تخصص خود و با کمک تسلط به قوانین حقوقی سرقفلی و کسب و پیشه می‌تواند چالش‌ها و موضوعات مربوط به این حوزه را برطرف کند. چه شما مستاجر باشید و چه موجر می‌توانید با کمک وکیل سرقفلی مسائل پیش آمده را حل کرده و به حق قانونی خود بدون دردسر دست پیدا کنید.

مشاوره با وکیل انحصار وراثت در تهران

پس از اینکه فردی فوت می‌کند، اموال و دارایی‌هایی از او به جا می‌ماند. این اموال به وراث متوفی تعلق دارد، که با انجام مراحلی به وراث واگذار می‌شود. به مرحله‌ای که اموال و دارایی‌ها مشخص و وراث شناسایی می‌شوند، انحصار وراثت می‌گویند. فرایند انحصار وراثت ممکن است در یک جمله، آسان به نظر برسد اما برای انجام آن، باید مراحلی طی شود. با وکالت دادن به بهترین وکیل در تهران کارهای مربوط به دریافت گواهی انحصار ورثه انجام و وراث مشخص خواهند شد. در مواقعی که وراث متوفی توانایی و یا قصد شرکت در مراحل اجرایی اعم از اداری و قضایی و مالی مربوط به گرفتن گواهی انحصار وراثت را ندارند، بهترین راه دادن اختیار انجام کارها به وکیل انحصار وراثت در تهران است. وکیل به نیابت از وراث متوفی کار های مربوط به مراحل اجرا و دریافت گواهی انحصار وراثت را انجام می دهد. 

وکیل در تهران

شماره تلفن و آدرس وکیل در تهران

برای مشاوره حضوری و انعقاد قرار داد وکالت با یکی از بهترین وکلا در تهران می توانید پس از هماهنگی با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران ، ظفر، خیابان‌مصدق‌شمالی ، کوچه یازدهم(دامغانی) ، پلاک 38 ، واحد 2

پس از هماهنگی با داشتن آدرس به دفتر حقوقی مراجعه کنید. وکلای مجموعه با داشتن دانش حقوقی و تجربه کافی، توضیحات تکمیلی در ارتباط با موضوع پرونده را در اختیارتان قرار می دهند. در صورت تمایل به عقد قرارداد همکاری تمامی مراحل به جهت پیشبرد پرونده بر عهده بهترین وکیل در تهران خواهد بود که در زمینه مورد نظر شما تخصص کافی را دارد.

با ما تماس بگیرید: 09121275588 و 28425688-021

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: