کد خبر: ۳۹۶۶۴۸
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
حضور گسترده و فعال بانک صادرات ایران در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت ملی پخش ایران با تمرکز بر آخرین نوآوری‌ها و دستاورد‌های جهانی روز دنیا.

حضور قدرتمند بانک صادرات ایران در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت ملی پخش ایران (+فیلم)

نمایشگاه و همایش بین‌المللی صنعت پخش می‌تواند آغازی بر توسعه همکاری دوجانبه بین بانک صادرات ایران و فعالان این صنعت باشد و این بانک می‌تواند بانک تخصصی صنعت پخش باشد.


بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک ۷۲ ساله، برای ارائه انواع خدمات پولی و بانکی و به ویژه خدمات اختصاصی بانکداری الکترونیک برای رفع دغدغه‌های پرداخت و وصول مطالبات فعالان این صنعت آمادگی کامل دارد.

صنعت پخش به عنوان یک بخش مهم و اثربخش در اقتصاد کشور جایگاه مهمی دارد و بانک صادرات ایران برای ارائه خدمات تخصصی به این صنعت از تمامی ظرفیت‌های شعب گسترده داخلی و خارجی و همچنین شرکت‌های ابزاری خود استفاده خواهد کرد.

با شناخت دقیق‌تر از ظرفیت‌های موجود بیش از پیش در دستور کار قرار خواهد گرفت. محصول نوین بانک با عنوان چکنو (چک الکترونیک بانک صادرات ایران) با قابلیت‌ها و مزیت‌های فراوان برای تسهیل خدمات پرداخت و نقل و انتقال و مراودات پولی، عرصه جدیدی برای توسعه همکاری‌های مشترک ایجاد خواهد کرد. روند رو به رشد کارکرد چک الکترونیک تا سال‌های آینده قطعاً چک کاغذی را از گردونه مبادلات حذف خواهد کرد و جایگاه ویژه خود را به دست خواهد آورد.

چکنو مبتنی بر رفع نیاز‌های نظام توزیع کشور، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بیشتری را برای ارائه امتیازات ویژه بانک صادرات ایران در صنعت پخش به وجود خواهد آورد. شرایط و تعاریف جدید همکاری در استفاده از چکنو موجب رفع دغدغه وصول مطالبات در این صنعت فراهم خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: