کد خبر: ۳۹۶۶۹۹
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
0

اهمیت حواله یوان در معاملات ایران و چین

با توجه به سیاست‌های اقتصادی دولت‌های اخیر، روابط دو کشور ایران و چین بیش از پیش خواهد بود. حواله یوان چین به دلیل حجم زیاد مبادلات تجاری بین ایران و چین به سرعت در حال گسترش است و حواله پول چین یکی از مهم ترین و در عین حال پیچیده ترین مراحل تجارت با شرکت های چینی تبدیل شده است. در واقع، مردم به دلایل مختلفی به انتقال ارز نیاز دارند. از جمله مواردی که مردم نیاز به حواله دارند: سفرهای کاری و تجارت، سفرهای تفریحی، اقامت و یا ادامه تحصیل در چین می باشد.

حواله‌ یوان چین یکی از رایج‌ترین ارزهای مورد استفاده در معاملات بین‌المللی است. بیش از پیش تجار ایرانی به استفاده از حواله های یوان چین روی آوردنده اند؛ زیرا که قیمت حواله یوان به چین امروز بسیار مناسب تر نسبت به سایر حواله ها است. همچنین، حواله یوان برای کارآفرینان مزایایی از جمله تراکنش های نامحدود، قیمت ارز مناسب و امکان حواله یوان بدون کارمزد را دارد.

عکس یوان و دلار

یکی دیگر از مزایای ارسال حواله یوان به چین سرعت بالای انتقال پول به چین است. لازم به ذکر است با توجه به عدم دخالت دلار در انجام حواله و عدم تاثیر تحریم های بانکداری اعمال شده از طرف آمریکا امکان هیچ گونه مشکل مربوط به بسته شدن حساب های داخلی چین برای انجام حواله وجود ندارد.

با استفاده گسترده از انتقال پول، کلاهبرداری و ترفندهای سرقت آغاز شد. برای مقابله با این امر، قوانینی برای حواله وضع شد و به مرور زمان این قوانین کاملتر و جامعتر شد. البته چون واحد پول هر کشور با کشور دیگر  متفاوت است، راه حل های متفاوتی برای این مشکل اندیشیده شده است. بنابراین، اگر کسی بخواهد حواله ارز انجام دهد، باید قوانین آن را بداند تا از صحت آن مطمئن شود.

به عنوان مثال، به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران و تحریم های بانکی، حواله ارز از ایران به کشور های اروپایی و آمریکایی بسیار پیچیده شده است. این در حالی است که مسیرهای حواله یوان به دلیل قوانین منصفانه کشور چین برای ایرانی ها بدون دردسر فراهم است. اما این بدان معنا نیست که حواله یوان بدون دشواری است. در حقیقت، برای عملکرد بهتر حواله ها به یوان چین، باید قوانین حواله یوان، قیمت حواله یوان به چین امروز را بدانید یا این کار را به کارشناسان با تجربه بازرگانی مهیر که قوانین حواله یوان به چین را می دانند و می‌ توانند مسیر را برای شما هموار کنند، بسپارید.

راه ایمن و سریع برای حواله یوان به چین

برای ارسال پول به چین باید همیشه به یک سری نکات توجه کنیم تا بتوانیم این معامله را سودآور و سریع انجام دهیم. بسیار مهم است که بدانید محدودیت های زیادی برای دریافت پول در چین وجود دارد. قبل از انجام حواله، همیشه با گیرنده خود در چین چک کنید که با چه ارزی می توانند انتقال را بپذیرند. علاوه بر این، از آنجایی که قیمت ارزها ه صورت لحظه ای تغییر می کند، قیمت حواله یوان به چین امروز را بررسی کنید.

همچنین، شما باید به دنبال خدماتی باشید که نرخ ارز رقابتی با قیمت حواله یوان مناسب تری را ارائه می دهند، زیرا نرخ ارز بر مقدار نهایی پولی که گیرنده شما دریافت می‌کند، تأثیر می گذارد. همچنین به خاطر داشته باشید که ارسال مبالغ بیشتر به طور کلی نرخ ارز بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. باید بدانید که گاهی هزینه های اضافی به نوع روش پرداختی که استفاده می‌کنید، مربوط می شود. به عنوان مثال، اگر پرداختی را با کارت اعتباری انجام دهید، بین 1.5 تا 3 درصد کارمزد دریافت خواهید کرد. اما اگر از روش نقدی به عنوان روش پرداخت خود استفاده می کنید، می توانید از این هزینه های اضافی جلوگیری کنید. با این حال، بهترین راه برای ارسال پول به چین، پرداخت از طریق حواله بانکی محلی است.  

یکی دیگر روش های حواله ارز حواله یوان سفید است. یوان سفید یا یوان دیجیتال نوعی ارز دیجیتال بانک مرکزی است که توسط بانک خلق چین صادر می شود. ارز دیجیتال چین وسیله ای برای دیجیتالی کردن اسکناس و سکه برای پرداخت های غیر نقدی است. هدف از عرضه این نوع پول دیجیتال و گسترش آن کاهش استفاده از پول کاغذی است. در واقع، اگر یک ارز دیجیتال بتواند امنیت مالی را تامین کند، فرآیند تراکنش را آسان‌تر می‌کند و بنابراین ممکن است برای بازرگانان بهتر باشد. نکته مهم در مورد یوان سفید این است که هیچ سودی از سرمایه گذاری در این ارزهای دیجیتال وجود ندارد. حواله یوان سفید را می توان از طریق خدمات بانکی به حساب شخص دیگری در چین ارسال کرد.

عکس حواله یوان سفید

هنگام حواله یوان به چین، همیشه با متخصصان حواله ارز آنلاین مشورت کنید. از آنجایی که هزینه‌های آن‌ها کمتر است، معمولاً ارزان‌تر خواهند بود و نرخ ارز بهتر و کارمزد ارزان‌تری در مقایسه با روش‌های دیگر ارائه می‌کنند. ارسال پول به صورت آنلاین بسیار ساده و امن است، فقط باید یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از طریق کارت اعتباری یا نقدی پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت BazarganiMahir دیدن نمایید.

در حال حاضر قیمت حواله یوان چین و کارمزد آن چقدر می باشد؟

با توجه به تغییرات ناگهانی و ریسکی ارز به ویژه نرخ یوان، نمی توان قیمت حواله یوان به چین امروز را مشخص کرد. با این حال، به بازرگانان توصیه می شود که به صورت روزانه اقدام به انجام امور حواله یوان و پرداخت هزینه ها و بهای آن نمایند. کارمزد حواله یوان با توجه به مقدار وجه انتقالی متفاوت است. با افزیش رقم وجه، میزان کارمزد پرداختی کاهش خواهد یافت. این درحالی است که در بهترین حالت ممکن، کارمزدی حواله دلار در صرافی های ایران مبلغی بین 100 تا 150 دلار محاسبه می شود. این مبلغ نسبت به هزینه حواله یوان به چین بسیار زیاد است.

همانطور که بیان شد، نرخ قیمت حواله یوان نسبت به مقدار وجه ارسالی بسیار متفاوت است و اگر این مبلغ از مقدار مشخصی هم بیشتر باشد، حواله یوان بدون کارمزد انجام می شود. به طور کلی، مقدار کارمزدی که برای مبالغ بین هزار تا ده هزار یوان دریافت می شود، 40 یوان است. کارمزد مبالغ بین 10 تا 20 هزار یوان، 30 یوان است و مبالغ بیشتر از 20 هزار یوان بدون دریافت کارمزد به چین ارسال خواهد شد.100 یون چین

خدمات شرکت بازرگانی مهیر در حواله یوان چیست؟

پیچیدگی قوانین حواله بسیار زیاد است. تجربه و اطلاعات به روز از قوانین حواله ارز مستلزم صرف زمان و هزینه است. به همین دلیل، امروزه موسسات بازرگانی زیادی به کمک و راهنمایی تاجران در زمینه حواله ارزها آمده‌اند. شرکت بازرگانی مهیر، یکی از قابل اعتمادترین و با تجربه ترین موسسات تجاری است که در زمینه حوالجات ارزی پیشرو است.

کارشناسان مجرب و حرفه ای بازرگانی مهیر با آگاهی کامل از قوانین انتقال وجه چین شما را در این کار حمایت می کنند. امروزه به دلیل تحریم ها، روال کار در تجارت بین المللی از جمله توافق و اعتبار سنجی فروشنده و صاحب حساب در کشور مبدا فرآیندی دشواری است و حتما نیاز به همراهی افراد متخصص دارد. بنابراین، بازرگانی مهیر به عنوان واسطه جهت تسهیل روال کار، پس از تایید اعتبار فروشنده، حواله یوان را برای شما انجام خواهد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: