کد خبر: ۳۹۶۷۱۹
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
0

شرکت‌های اجاره خودرو در ایران چند سالی است که به طور گسترده در زمینه حمل و نقل فعالیت می‌کنند. خدمات این شرکت‌ها در حوزه اجاره ماشین های کلاسیک، اجاره ماشین عروس و اجاره خودروهای سواری خلاصه می‌شود. اما سوال اصلی اینجاست که چه خودروهایی در این شرکت‌ها اجاره داده می‌شوند؟ برای دریافت پاسخ این سوال ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید تا اطلاعات دقیقی در این باره به شما ارائه دهیم. در ادامه لیستی از بهترین خودروهای اجاره ای در ایران آورده شده است.

فهرست ماشین های اجاره ای در ایران

اگر به دنبال رنت خودرو در ایران هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتهای مطالعه کنید. در این مقاله لیستی از بهترین ماشین های اجاره ای در ایران ذکر شده‌اند که در صورت مطالعه درک بهتری از خدمات اجاره خودرو بدست می‌آورید.

لیست خودروهای داخلی

بهترین ماشین‌های داخلی برای اجاره کردن به شرح زیر می‌باشند:

دنا:

https://my-media.farsnews.ir/my-media/1402/01/16/2896521/3ffc781fdbe8075d4e04a472d4a6e368//T1_1680701072314.jpg

اولین خودروی داخلی باکیفیت که در بسیاری از شرکت‌های اجاره ماشین به چشم می‌خورد، دنا پلاس است. دنا یکی از خودروهای باکیفیت ایرانی است که از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار است. ایران‌ خودرو در ابتدا امکانات رفاهی بسیار زیادی مانند دوربین عقب، سانروف، ایربگ جانبی، کروز کنترل، دی‌لایت‌های جدید و چراغ خوش‌آمدگویی روی دنا پلاس قرار داد. اما به یکباره و بدون اطلاع قبلی برخی از این آپشن‌ها از امکانات دنا پلاس حذف شدند! مهم‌ترین حذفیات این خودرو عبارت‌اند از سانروف، جاعینکی، ایربگ‌های جانبی و سیستم پشتبانی نویگیشن که هر کدام به دلایل نامعلوم حذف شدند. با این حال، دنا پلاس همچنان به عنوان یک خودروی باکیفیت در لیست ماشین های کرایه ای در ایران قرار دارد.

پژو 207:

خانواده پژو جزو محبوب‌ترین خودروهایی هستند که در ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشند. گل سرسبد خانواده پژوه، مدل 207 است که با قیمت نسبتا خوبی به فروش می‌رسد. اغلب شرکت‌های اجاره خودرو این مدل را در فهرست ماشین های کرایه ای خود قرار داده‌اند. پژو 207 در دو مدل دنده‌ای و اتومات عرضه می‌شود که پیشنهاد ما به شما اجاره مدل‌های اتومات است.

لیست خودروهای خارجی

بهترین ماشین‌های خارجی برای اجاره کردن در ایران به شرح زیر می‌باشند:

اسپورتیج:

یکی از بهترین خودروهای اجاره ای در ایران اسپورتیج است. اسپورتیج SL نسل سوم شرکت کرده‌ای کیا است که در سال 2011 طراحی و تولید شده است. از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم صوتی دارای پورت AUX,USB,CD,iPod و دکمه های کنترل از روی فرمان، سقف پانوراما، آینه وسط الکتروکرومیک به همراه نمایشگر دوربین عقب، دوربین دید عقب، باز شدن اتوماتیک قفل درها در هنگام تصادف، سنسور نور، سنسور عقب، آینه تاشوی برقی و مجهز به گرمکن و چراغ راهنما، شیشه بالابر آنتی تروپ و ... اشاره کرد.

پرادو:

https://cdn.eghtesadonline.com/thumbnail/puztvxUQ8tMT/rRvjtZexuU_cAYC4vUQ0VUBPX8SpERyzql4FJWeYUjy5yClMGuME-wjbl3Snx6dwOL0-JtJ4jYc,/%D8%AA%D9%88.jpg

از دیگر خودروهای خارجی قابل اجاره در ایران می‌توان به پرادو اشاره کرد. پرادو، خودروی شاسی بلند ژاپنی است که تقریبا هم رده تویوتا لندکروزر بوده و نسبت به آن سایز کوچکتری دارد. مهمترین امکانات رفاهی این خودرو عبارت‌اند از سیستم هشدار برای کم کردن مصرف سوخت به هنگام شتاب، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD به همراه چنجر 6 تایی، 7 کیسه هوایی با سیستم SRC، انتقال نیرو به چهار چرخ 4WD، سیستم LSD در دیفرانسیل که به کم کردن اصطکاک و مصرف سوخت کمک می‌کند.

توسان:

خودروی توسان محصول شرکت هیوندای کره جنوبی بوده و به دلیل آپشن‌های فراوان با استقبال فراوانی از سوی ایرانیان مواجه شده است. هیوندا توسان ix35 ، در سال 2011 طراحی و تولید شده است. از امکانات رفاهی این خودرو باید به سیستم صوتی مجهز به 4 اسپیکر و 2 تیونر، آمپلی فایر و سابووفر، سیستم تهویه مطبوع جداگانه سرنشینان جلو، گرمکن صندلی های جلو و عقب، فرمان الکترونیک، سیستم کنترل کیفیت هوا AQS، سنسور رطوبت سنج، فیلتر هوای داخل اتاق و ... اشاره کرد.

لیست خودروهای لوکس

بهترین ماشین‌های لوکس برای اجاره کردن در ایران به شرح زیر می‌باشند:

بی ام و:

BMW 528i M-kit

خودروهای بی ام و (BMW) محصول شرکت آلمانی Bayerische Motoren Werke AG هستند که با فناوری‌های مدرن خود انقلابی بزرگ در صنعت خودروسازی به پا کرده‌اند. این خودروها در کلاس‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند که محبوب‌ترین آن‌ها در ایران کلاس‌های 320، 428، 528 و x4 می‌باشند. از مهمترین ویژگی‌های این خودروها می‌توان به سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3، ورودی IPod و USB، بلوتوث، کیسه هوا سرنشینان جلو و جانبی، سیستم نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها، کروز کنترل، گرمکن صندلی، آینه‌های تاشوی جانبی خودکار و سنسور نور که باعث روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها می‌شود اشاره کرده.

بنز:

images_1684603354_646901da0a0f9.webp

شرکت مرسدس بنز با عرضه خودروهای لوکس و باکیفیت زبان‌زد عام و خاص می‌باشد. خوشبختانه برخی از لاکچری‌ترین محصولات این شرکت نظیر C200 و E250 در لیست بهترین خودروهای اجاره ای در ایران به چشم می‌خورند. محصولات مرسدس بنز به امنیت بالا و راحتی شهرت دارند. به طوری که تمام خودروهای این شرکت از کیسه‌های هوای سرنشینان جلو و جانبی باکیفیت برخوردار می‌باشند. البته با توجه با قیمت بالای اینگونه خودروها شاید برخی افراد تمایلی به ارائه وثیقه و قبول مسئولیت این ماشین ها را نداشته باشند. بهترین راهکار برای آنها اجاره ماشین همراه راننده می باشد که ضمن استفاده از ماشین های با کیفیت و لوکس خارجی هیچ نگرانی در مورد اتومبیل اجاره ای نداشته باشند.

لندکروز:

https://baztab.ir/wp-content/uploads/2021/07/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%84%D9%86%D8%AF%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B2-2022-%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%B4%D8%AF.jpg

به عقیده بسیاری از کارشناسان و خودروسازان بین‌المللی، تویوتا لندکروز به عنوان گل سرسبد خودروهای ژاپنی به شمار می‌رود. این خودرو دارای 8 سیلندر 32 سوپاپه و مجهز به موتور 4664 سی سی می‌باشد. از امکانات رفاهی متعدد آن نیز می‌توان به سیستم تعلیق پیشرفته KDSS، تهیه مطبوع چهار کاناله برای سرنشین‌های جلو و عقب، کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده، ساماننه کرال کنترل، تنظیم ارتفاع اتوماتیک نور چراغ‌های جلو و ... اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مطلب شما را با لیست بهترین خودروهای اجاره ای در ایران آشنا کردیم. این خودروها بسته به نوع برند و کیفیت ساختی که دارند از قیمت‌های مختلفی برای اجاره برخوردار می‌باشند. لذا برای ثبت سفارش های خود بهتر است به برخی سایت‌های معتبر اجاره ماشین نظیر کاسپین رنت یا هماگشت واقع در هتل هما مراجعه کنید. قیمت خودروهای اجاره ای نیز بسته به مدت زمان اجاره، میزان مسافت طی شده، نوع خودرو و هزینه بیمه محاسبه می‌شود. به طبع هزینه اجاره خودروهای لوکس خارجی نظیر بنز و لندکروز از هزینه اجاره ماشین‌های داخلی بیشتر است. گفتنی است که شرکت‌های ایرانی در بسیاری از کشورهای همسایه نیز شعبه دارند که می‌توانید با ورود به وبسایت‌ آن‌ها از خدماتشان مطلع شوید. بطور مثال اجاره ماشین در کشور امارات مخصوصا شهر دبی با توجه به گران بودن نرخ کرایه تاکسی ها بسیار بصرفه می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: