1. خرید تلفن گویا:

تلفن گویا همان تلفن ثابت می باشد که به صورت دیجیتال راه اندازی می شود و بر همین اساس امکانات فراوانی قابل راه اندازی می باشد مهمترین امکان منشی مجازی یا همان تلفن گویا می باشد که نفرات و مشتریان بعد از تماس سردرگم نخواهند شد و به صورت فایل صوتی به قسمت مربوطه هدایت می شوند و حتی این امکان وجود دارد مشتری بدون نیاز به اپراتور به طور کامل به جواب خود برسد. و این خود باعث افزایش رضایت مشتری خواهد شد.

تلفن گویا

راه اندازی تلفن گویا چقدر زمان می برد؟

با توجه به مرکز تلفن های ابری و سیستم ویپ به صورت کلود، راه اندازی تلفن گویا معمولا خیلی سریع و در کمتر از 48 ساعت تحویل خواهد شد و بعد از راه اندازی و خرید باید یک بازه چند روزه برای کانفیگ و تست و سایر موارد در نظر گرفته شود تا سیستم به بهترین شکل به بازدهی مناسب برسد.

بعد از راه اندازی تلفن گویا و تنظیم دقیق میتوانید تمام سوال های متداول مشتریان را داخل منو ها قرار دهید و مشتری با تماس به راحتی امکان انتخاب دسته بندی خواهند شد و به جواب خواهند رسید و به راحتی بدون نیاز مکالمه با اپراتور به تمام جواب های خود می رسد.

2. راه اندازی سی آر ام ابری

سی آر ام به طور خلاصه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد فرض کنید یک مشتری با شرکت شما تماس گرفته و کلی توضیات قیمتی و .. ارائه شده و مشتری به هر دلیلی چند روز خرید انجام نداده و مجدد با شکرت تماس گرفته در صورتی که مشتری زیادی داشته باشید فراموش میشه یا اگر همکار دیگری توضیحات داده باشن شما در جریان مشتری نیستید و مشتری باید از اول تمام موارد را توضیح دهد و شما از اول پرزنت انجام دهید در صورتی که شما از سی آر ام استفاده کنید بعد از تماس مجدد مشتری، شما اطلاعات مشتری با توضیحات برای شما باز خواهد شد و تمام موارد را در نظر دارید و این باعث رضایت مشتری خواهد شد.

علاوه بر این موارد امکان فروش بیشتری نیز خواهید داشت چون مشتری ها بعد از تماس به حال خود رها نمی شوند و به طور مداوم پیگیری خواهد شد.

3. ارتباط منظم و ارسال هدیه برای مشتریان وفادار

ارسال سر رسید و هدایای دفتری و حتی گل در ایام مختلف یکی از روش های حفظ مشتری از سالیان گذشته می باشد و این مورد تا به امروز هم به سبک های مختلف انجام شده و جواب گو می باشد. 

معمولا برای تبریک جایگاه شغلی و یا تسلیت یا تولد مدیر عامل های شرکت ها سبد گل باکس گل یا تاج گل با یک متن مناسبتی ارسال می شوند.

4. تلفن ابری مناسب استارتاپ ها

تلفن ابری برای کسب و کار های نوپا و استارتاپ بسیار مفید می باشد فرض کنید شما هنوز دفتر کار ثابتی ندارید و نفرات دور کار باید با هم در ارتباط باشند در این صورت یا باید چند خط تلفن ثابت به ازای هر شخص در سایت قرار دهید یا اینکه از تلفن ابری و یا موبایل استفاده کنید با تلفن ابری مشتری متوجه دورکار بودن و یکپارچه نبودن سیستم نخواهد شد به طوری که بعد از تماس شاید مشتری نیاز داشته باشد به اپراتور دیگری متصل شود به راحتی با انتقال تماس ادامه مکالمه با شخص دیگری بر قرار می شود و یکپارچگی حفظ خواهد شد.

تلفن ابری

راه اندازی تلفن ابری چقدر زمان می برد؟

تلفن ابری معمولا به علت عدم نیاز به سخت افزار کمتر از دو روز کاری زمان میبرد و زمان دو روزه بابت ثبت و فعال سازی خط به نام شخص می باشد.

امکانات تلفن ابری

  • مهمترین امکان تلفن ابری ارائه راهکار دورکاری میباشد
  • ضبط مکالمات
  • شنود مکالمات
  • گزارشات تماس ها
  • منشی گویا پیشرفته
  • داخلی های متعدد
  • تنظیم ساعت اداری

با راه اندازی تلفن اینترنتی یا همان تلفن ابری شما نیازی به گرفتن دفتر برزرگ جهت پاسخگویی اپراتور ها ندارید و با توجه به دورکار بودن شما می توانید دفتری به وسعت ایران داشته باشید و هر نفری از هر شهری پاسخگوی تلفن های شما خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: