April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه با حضور 500 شرکت داخلی و 200 شرکت خارجی از 12 کشور(روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه) طی روزهای 27 الی 30 اردیبهشت 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ این نمایشگاه که به لحاظ وسعت و تعداد شرکت‌کنندگان نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‌آید، فرصتی مناسب برای معرفی زمینه‌های سرمایه‌گذاری و عرضه توانمندی‌های شرکت‌های فعال در این حوزه اعم از سازندگان تجهیزات، صادرکنندگان،  تامین و توزیع‌کنندگان محسوب می‌شود. در همین راستا شرکت آرمان تجارت آرون نیز با سال‌ها تجربه در زمینه تامین و توزیع مقاطع و ورق‌های فولادی در سالن 18 و غرفه 714 میزبان بازدیدکنندگان، متخصصان و فعالان بازار بود.

مهندس محسن کلانی که دانشجوی رشته پتروشیمی در کشور روسیه بود با حضور در غرفه آرمان تجارت آرون تاکید کرد: در دنیای امروز تامین و توزیع از اهیمت زیادی برخوردار است، به نحوی که تبدیل به تخصصی بسیار مهم در حوزه صنعت شده است. بسیاری از کشورها در وضعیت کنونی دچار مشکل تولید نیستند، بلکه نحوه توزیع و تامین محصولات به عنوان چالش جدی اقتصاد به حساب می‌آید، بر همین اساس معتقدم که پیوان با استفاده از تکنولوژی روز جهان می‌تواند در رونق اقتصاد نقش مهمی را ایفاء کند. مهندس روزبه امیدوار از دیگر مراجعه‌کنندگان به غرفه آرمان تجارت آرون بود. او که سال‌های متمادی در حوزه تجارت آهن‌آلات و محصولات فولادی فعالیت داشته به عنوان فردی باتجربه خاطرنشان کرد: صنعت فولاد در کشور رشد قابل توجهی داشته به نحوی که امروز جزء برترین‌های جهان به حساب می‌آید. من سال‌ها به شکل سنتی در امر خرید و فروش فعالیت کرده‌ام، اما امروز وضعیت کاملا تغییر کرده است، به نحوی که می‌توان با استفاده از اینترنت، فضای کسب و کار را تا حدود زیادی گسترش داد که شرکت پیوان یکی از اولین‌ها در این نوع تجارت به حساب می‌آید و امیدوارم در آینده شاهد شرکت‌های فعال بیشتری در این حوزه باشیم، چون معتقدم هر چه تامین و توزیع حرفه‌ای‌تر باشد، حتما تولید و اقتصاد نیز رونق بیشتری می‌گیرند.

منبع: pivan.co

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: