کد خبر: ۳۹۶۸۸۴
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
0
درخشش بیمه کوثر در نهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور با کسب ۲ عنوان صورت پذیرفت.

بیمه کوثر، روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه کوثر، نهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و در ۹ محور شامل: «انتشارات»، «ارتباط با رسانه ها»، «امور تبلیغاتی، نمایشگاهی و سمعی بصری»، «روابط عمومی الکترونیک»، «مطالعات (پژوهش های) اجتماعی»، «ارتباطات درون سازمانی»، «مدیریت و برنامه ریزی»، «رضایت مشتری» و «خلاقیت و نوآوری» برگزار گردید که بیمه کوثر موفق به کسب عنوان برتر در موضوع مدیریت و برنامه ریزی و جایگاه دوم در ارتباطات درون سازمانی شد.

ابوالفضل شهابی وش، مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر کسب این عناوین را حاصل تلاش عالی و کار گروهی تمامی کارکنان بیمه کوثر دانست و ابراز امیدورای کرد با تلاش و پشتکار مضاعف در تمامی بخش‌ها این افتخار آفرینی‌ها برای شرکت ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: