April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۹۳۸
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
0

پوکه معدنی از انواع سنگ های معدنی است که این روز ها در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. پوکه معدنی ها زمانی به وجود می آیند که مواذ مذاب آتش فشانی بر روی زمین قرار می گیرد و از درون کف گدازه های گاز خارج شده و بر روی زمین سرد شود. این سنگ های معدنی در برخی از کشور ها استخراج می شوند. در کشور ما نیز انواع پوکه معدنی های مرغوب مانند پوکه معدنی قروه یافت می شود. پوکه معدنی ها برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه در بخش ساختمان سازی و ساخت و ساز استفاده ی زیادی را از پوکه معدنی  مشاهده می کنیم. همچنین در کشاورزی، پزشکی ، بهداشت و... از پوکه معدنی می توان بهره برد.

مرکز پوکه معدنی رضایی از مراکز عرضۀ انواع پوکه معدنی مرغوب و با کیفیت است. این مجموعه پخش مستقیم پوکه معدنی را به مشتریان ارائه می نماید. برای خرید پوکه معدنی در تهران با همکاران ما در مجموعۀ پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

پوکه معدنی در تهران

استفاده از پوکه معدنی در ساختمان سازی

پوکه معدنی نسبت به مصالحی مانند شن و ماسه دارای وزن بسیار سبک تری است و همین عامل سبب شده بتواند در ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار گیرد زیرا وزن سازه ها را به شدت کاهش می دهد. پوکه معدنی  دارای تخلخل بالایی است و درجه ی سختی بالایی دارد. این سنگ معدنی مقاوم و مستحکم است و در ساختمان سازی می توان برای بخش های مختلف ساختمان از آن استفاده کرد. پوکه معدنی ها در رنگ های سفید و خاکستری مایل به زرد و سفید مشاهده می شود. دانه های پوکه معدنی شامل دانه های ریز و درشت است و با توجه به دانه بندی پوکه معدنی استفاده های مختلفی از آن می شود.

استفاده از پوکه معدنی در کشاورزی

در کشاورزی پوکه معدنی بسیار پر کاربرد است. پوکه معدنی  دارای مشخصات خاصی است ک موجب شده بتوان استفاده های خاصی را از این سنگ معدنی داشت. پوکه معدنی در مناطقی که آب کم است برای نگهداری آب مورد استفاده قرار می گیرد زیرا پوکه معدنی دارای خاصیت جذب آب زیادی دارد و به همین دلیل در زمین های کشاورزی از پوکه معدنی استفاده می شود که آب در آن ذخیره سازی شده و کم و کم به زمین انتقال پیدا کند.

کاربرد پوکه معدنی

پوکه معدنی سنگی با مشخصات ویژه است که متمایز از سایر سنگ بوده و به واسطه  ی این مشخصات می توان کاربرد های متنوعی را از آن دید. پوکه معدنی کاربرد های متنوعی دارد که سایر سنگ ها از آن برخوردار نمی باشند. در ادامه می خواهیم به کاربرد های مهم پوکه معدنی اشاره کنیم:

  • در ساختمان سازی از پوکه معدنی برای شیب بندی بام ها و کف سازی ساختمان ها استفاده می شود. بدین منظور از پوکه معدنی بسیار ریز استفاده می شود.
  • پوکه معدنی عایق صوتی بسیار خوبی است به همین دلیل در مکان های صدا دار و موتور خانه ها می توان از آن بهره برد. بدین منظور از پوکه معدنی در دانه بندی 2 تا 40 میلیمتری استفاده می شود.
  • پوکه معدنی عایق بسیار خوبی برای گرما و سرما است و به همین دلیل از این سنگ معدنی در سردخانه ها ، پوشش لوله های حرارتی و گرمخانه ها به عنوان عایق حرارتی استفاده می شود. برای استفاده از پوکه معدنی برای چنین مصارفی ، از پوکه معدنی در دانه بندی 2 تا 40 میلی متری استفاده می شود.
  • در سد سازی ، ساخت پل ها و اسکله ها می توان کاربرد پوکه معدنی را مشاهده کرد.
  • از پوکه معدنی در کشاورزی به منظور ذخیر سازی آب بخصوص در مناطق کم آب استفاده می شود.

فروش پوکه معدنی در تهران توسط مجموعۀ پوکه معدنی رضایی انجام می گیرد و این مجموعه سال هاست در زمینه ی عرضه و پخش مستقیم پوکه معدنی ها از جمله پوکه معدنی قروه فعالیت دارد و خدمات دهی عالی را به مشتریانش ارائه داده است. برای خرید پوکه معدنی در تهران با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

پوکه معدنی

ویژگی های پوکه معدنی

  • چگالی کم
  • سختی کم
  • مقاوم در براب حشرات
  • قابلیت جذب و مقاومت بالا
  • دانسته کم
  • خنثی بودن
  • مقاوم در برابر حرارت
  • قیمت ارزان
  • سختی کم
  • عایق مناسب حرارتی
  • عایق مناسب صوتی
  • رسانایی ضعیف
  • غیرقابل احتراق بودن
  • مقاوم در برابر رطوبت

مزایای پوکه معدنی

پوکه معدنی در مقابل حرارت دارای مقاومت زیادی است.  مقاومت حرارتی پومیس تا بیش از 1000 درجه سانتی گراد می باشد. به همین دلیل است که از این سنگ معدنی در صنایع ذوب فلزات و ریخته‌ گری بهره می برند و از این سنگ به عنوان سرباره‌ گیر و نگهداری حرارت پاتیل ‌ها در حد مورد نیاز استفاده می شود.

پوکه معدنی دارای خاصیتی است که مواد شیمیایی و اسید ها بر آن بی‌ اثر هستند.

پوکه معدنی دارای تخلخل و قدرت جذب نگهداری بالایی است به همین دلیل از پوکه معدنی برای کشاورزی در جهت پرورش گیاهان استفاده می شود.

به دلیل این که پوکه معدنی خنثی است بر فرآورده نهایی تاثیری ندارد بنابراین پوکه معدنی در لیست فرآورده‌ های مجاز شیمیایی و غذایی آمریکا قرار دارد.

مرکز پوکه معدنی رضایی یکی از مراکز معتبر فروش پوکه معدنی در تهران است که انواع پوکه معدنی ها را در نوع مرغوب و با کیفیت مانند پوکه معدنی قروه ارائه می نماید. برای خرید پوکه معدنی های با کیفیت و درجه یک مانند خرید پوکه معدنی قروه در تهران به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

پوکه معدنی قروه چیست؟

پوکه معدنی قروه یکی از انواع با کیفیت ترین پوکه معدنی ها در کشورمان است که طرفداران زیادی دارد و از آن برای مصارف مختلف استفاده می شود. پوکه معدنی قروه را به نام پوکه معدنی سیاه نیز می شناسند. این نوع پوکه معدنی در شهر قروه استخراج می گردد. پوکه معدنی قروه دارای ویژگی بسیار خوبی است که موجب شده بتوان از آن برای مصارف مختلف استفاده کرد. پوکه معدنی در مقابل حرارت بسیار مقاوم است. استحکام پوکه معدنی بسیار بالا است و این سنگ معدنی مانع خوبی در برابر صدا می باشد. وزن سبک و استحکام بالا از مشخصات پوکه معدنی قروه می باشد.

پوکه معدنی

فروش پوکه معدنی در تهران

پوکه های معدنی به جهت مشخصاتی که دارد در پروژه های ساخت و ساز مانند ساختمان سازی، سد سازی، ساخت پل و... مورد استفاده قرار می گیرد همچنین در بخش کشاورزی برای آبیاری در مدت طولانی از پوکه معدنی استفاده می شود. همچنین در بسیاری از زمینه های دیگر استفاده از پوکه معدنی مشاهده می شود و این سنگ معدنی بسیار با ارزش است. پوکه معدنی دارای قیمت ارزانی است و همین موجب شده بتوان برای مصارف مختلف از آن استفاده کرد. خاصیت معدنی ، رنگ پوکه معدنی و ویژگی های ظاهری آن موجب شده این سنگ تفاوت عمده ای با سایر سنگ ها اشته باشد. شما با مراجعه به سایت مجموعۀ پوکه معدنی رضایی و تماس با همکاران ما می توانید خرید پوکه معدنی در تهران را در زمان کوتاه و بدون نیاز به مراجعه ی حضوری انجام دهید. فروش پوکه معدنی در تهران شامل انواع پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی قروه ، پوکه معدنی گردویی و... می باشد که متناسب با نیاز می توانید خرید پوکه معدنی در تهران را با قیمت ارزان انجام دهید.

https://pokerezaei.com/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: