April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۹۶۹
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در همایش آموزشی فرهنگی این شرکت، ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، با اشاره به رشد ۳۲ درصدی تولید حق بیمه در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: بر اساس آمار، حق بیمه تولیدی بیمه ایران در ابتدای سال۱۴۰۱، ۳۶ هزار میلیارد تومان و خسارت پرداخت شده ۱۹ هزار میلیارد تومان بود که این ارقام در پایان سال با رشد ۳۲ درصدی در فروش و ۴۹ درصدی در خسارت به ارقام ۴۸ هزار میلیارد تومان در فروش و ۲۹ هزار میلیارد تومان در خسارت رسید.

بیمه ایران در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۸ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده است

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، شریفی این همایش را مهمترین مجمع مدیران و فرصتی طلایی برای بیان راهبرد‌های تدوین شده شرکت برشمرد و تاکید کرد: برگزاری این همایش اهمیت بالایی در تقویم رویداد‌های شرکت دارد و به نظر من هم تراز یک مجمع غیررسمی با رویکرد واقع بینانه است.
وی افزود: مدیران ارشد شرکت سهامی بیمه ایران، با تغییر رویکرد‌ها و روش‌های سنتی به رویکرد نوآورانه و خلاقانه، ضمن بهبود کسب و کار شرکت و حرکت در بستر فناوری، ابزار‌های لازم برای رشد و توسعه شرکت را فراهم کردند.
مدیر عامل بیمه ایران، ملزومات این توسعه را، گسترش فروش، ایجاد محصولات جدید بیمه‌ای، توسعه ابزار‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین، توسعه پیشخوان‌ها با هدف تسهیل مدیریت بر عملکرد و استفاده از دیتا‌ها و ایجاد توان قابل درک برای مشتری در خدمات پس از فروش عنوان کرد و بیان داشت:بیمه ایران علی‌رغم دولتی بودن، توانست با اتخاذ تدابیر، اصلاح روش‌ها و مکانیزه کردن خدمات، افزایش ظرفیت‌ها و توجه به نیاز‌های معیشت همکاران، در مسیر توسعه خدمات پس از فروش و توجه به مشتریان و ذینفعان به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند.
شریفی گفت: هدف اصلی و سیاست راهبردی شرکت، ارائه خدمات بهینه و آسان سازی روش‌های پرداخت خسارات و در نهایت خدمت رسانی هرچه بیشتر به آحاد جامعه است.
بیمه ایران در سال گذشته با ایجاد سامانه بیمه ایران من تحول بزرگی در مسیر خدمت رسانی ایجاد کرد، این سامانه با تغییر نگرش‌ها و رویکرد‌های ذهنی، توانست توفیقات زیادی در مسیر بیمه‌گری هوشمند و دیجیتال، ایجاد کند.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران نگاه اخلاق مدارانه در ارتباطات انسانی و در برخورد با مردم و مشتریان را مهمترین انتظار خود از همکاران عنوان و تاکید کرد: ما در سال جاری با توسعه خدمات بیمه گری هوشمند، و راه‌اندازی سامانه درمان پلاس، ایجاد پیشخوان ها‌ی مدیریتی جدید، سیاست و استراتژی خدمت بی منت به مردم عزیز کشورمان را بیش‌از از گذشته عملی خواهیم کرد.
امیدوارم همکاران ما، از داشبورد تدبیر که اقدام بسیار نوآورانه‌ای بود، استفاده بیشتری نمایند.
گفتنی است در این همایش، دکتر خدامی معاون هماهنگی امور استان‌ها، شعب و نمایندگی‌ها، ضمن تبیین برنامه‌های سال جاری، گزارش کاملی از اقدامات و برنامه‌های توسعه سهم بازار، توسعه و بهبود روند خدمت رسانی به مردم و ترویج بیمه گری هوشمند و دیجیتال، ارائه نمود و در ادامه قاسم رمضانپور معاون توسعه مدیریت و منابع بصورت ویدیو کنفرانس در این جلسه شرکت نمود و گزارشات کاملی از ساختار‌های مالی شرکت و اجرای عدالت در پرداخت بهره‌وری به کارکنان ارائه داد، احمد صفرزاده معاون فنی شرکت نیز، در این همایش فرهنگی آموزشی، گزارشی از عملکرد فنی شرکت در رشته‌های مختلف بیمه‌ای در سال گذشته، ارائه نمود و برنامه‌های پیش رو را برای حاضران تشریح کرد و در پایان این جلسه، از مدیران شعب برتر تقدیر به عمل آوردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: