استرالیا یکی از بهترین کشورهایی است که متقاضیان مهاجرت می‌توانند با روش‌های مختلفی ویزای آن را اخذ کرده و در نهایت به این کشور مهاجرت کنند. امکانات رفاهی پیشرفته، کیفیت بالای زندگی، سطح علمی و آموزشی بالا، فرصت‌های شغلی زیاد و غیره از جمله مهم‌ترین دلایلی است که استرالیا را به یک مقصد جذاب برای مهاجرت تبدیل کرده است.

بهتر است بدانید که استرالیا یک کشور به‌شدت قانونمند است و در برابر سرپیچی از قوانین سخت‌گیری زیادی اعمال می‌کند. پس با این حساب می‌توان گفت که مهاجرت به این کشور و گرفتن ویزای آن، بسیار سخت و پیچیده است. اگر می‌خواهید خودتان به‌تنهایی مراحل مهاجرت را سپری کنید؛ باید انتظار مشکلات و چالش‌های بزرگی مانند ریجکت درخواست ویزا را داشته باشید.

بهترین و ساده‌ترین راه برای غلبه بر مشکلات مهاجرت، استخدام وکیل مهاجرتی است. این افراد به دلیل تجربه و دانشی که در این زمینه دارند؛ به‌راحتی ویزای موردنظر شما را اخذ خواهند کرد. در ادامه این مطلب خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا را مورد بررسی قرار خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که چرا استخدام وکیل تا این اندازه ضروری و حائز اهمیت است.

خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا برای متقاضی مهاجرت چیست؟

آیا برای مهاجرت به استرالیا حتماً باید وکیل استخدام کرد؟

بیشتر متقاضیان مهاجرت که قصد اخذ ویزای استرالیا را دارند؛ معمولاً با این سؤال مواجه می‌شوند که آیا استخدام وکیل مهاجرت به استرالیا لازم و ضروری است؟

برای مهاجرت به استرالیا، هیچ الزامی به داشتن وکیل نیست و تصمیم به گرفتنِ وکیل مهاجرتی با خودتان است. با داشتنِ وکیل مهاجرت، شانس اخذِ ویزا را برای خود بالا می‌برید و ریزه‌کاری‌های پروسه را با توجه‌ به قوانینِ سخت استرالیا می‌فهمید.

انتخابِ وکیل مهاجرت به استرالیا در ایران یا خودِ استرالیا هم با خودتان است؛ هرچند با ‌توجه ‌به دسترسی بهتر و قابلیت پیگیری ساده‌تر، پیشنهادِ ما وکلای حاضر در ایران است. البته وکلای مدنظر شما باید وکیل مارا باشند و دانش و تخصص لازم را هم بدانند.

مهم‌ترین خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا برای متقاضیان مهاجرت

وکلای مهاجرت به استرالیا اطلاعات کامل و دقیقی درباره قوانین و نحوه مهاجرت به این کشور دارند. به همین دلیل توانایی این را دارند که پروسه مهاجرت را سریع‌تر کرده و در مدت‌زمان کمی ویزای متقاضیان را اخذ کنند. در ادامه مهم‌ترین خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا را معرفی خواهیم کرد تا بیشتر از پیش به اهمیت و ضرورت آن پی ببرید.

ارائه مشاوره تخصصی به متقاضیان

بیشتر افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند؛ اطلاعات دقیقی درباره روش‌های مهاجرت و مراحل پیچیده آن ندارند. آنها اصلاً نمی‌دانند که چگونه باید این مراحل را طی کنند و در نهایت ویزای موردنظر خود را اخذ کنند. این شرایط سخت و سردرگمی متقاضیان، آنها را به وکیل مهاجرت به استرالیا نیازمند می‌کند.

وکلایی که در امر مهاجرت به استرالیا فعالیت می‌کنند؛ قبل از هر کاری به متقاضیان مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند و بعد از بررسی شرایط و وضعیت آنها، بهترین روش را برای مهاجرت پیشنهاد می‌کنند. در این جلسات مشاوره، تمام شرایطی که متقاضی باید برای اخذ ویزا داشته باشد را بیان خواهند کرد و به طور کامل مسیر و فرآیند مهاجرت را توضیح خواهند داد.

افزایش شانس اخذ ویزا

شرایط بسیار خوب استرالیا باعث شده که سالانه افراد بسیار زیادی درخواست خود را برای اخذ ویزا ارسال کنند. افزایش میزان تقاضا برای اخذ ویزای استرالیا، باعث شده که متقاضیان نیاز به امتیاز و شانس بیشتری داشته باشند. وکیل مهاجرت به استرالیا، تمامی نکاتی که باعث افزایش امتیاز و شانس اخذ ویزا می‌شود را به متقاضی انتقال داده تا در این مسیر زودتر و سریع‌تر پیش بروند.

خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا برای متقاضی مهاجرت چیست؟

بررسی پرونده و رفع نواقص آن

همان‌طور که گفتیم؛ کشور استرالیا بسیار قانونمند است و هرگونه نقصی که در پرونده مهاجرت وجود داشته باشد؛ سریعاً آن را ریجکت خواهد کرد. این امر قطعاً پروسه اخذ ویزا را با مشکل مواجه کرده و آن را به تأخیر خواهد انداخت. اما وکیل مهاجرت به استرالیا با توجه ‌به اطلاعات جامعی که در این زمینه دارد؛ تمام نواقص پرونده را رفع کرده و با کمترین ریسک به سفارت ارسال خواهد کرد.

کمک به متقاضی برای تکمیل مدارک

برای اینکه پرونده مهاجرت کامل شود و بدون هیچ مشکلی به سفارت ارسال شود؛ باید یک‌سری مدارک مانند مدرک زبان انگلیسی، ترجمه و معادل‌سازی مدارک، رزومه و... را ارائه کرد. انجام تمامی این کارها برای متقاضیان سخت بوده و معمولاً نمی‌توانند به بهترین شکل آنها را به اتمام برسانند. وکیل مهاجرت به استرالیا در این زمینه مشاوره‌های لازم را خواهد داد و حتی بلیت هواپیما و رزرو هتل را هم انجام می‌دهد.

حل مشکلات و سردرگمی‌های بعد از رسیدن به استرالیا

خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا شامل زمان رسیدن به این کشور هم می‌شود. مهاجران ممکن است در هنگام رسیدن به استرالیا با مشکلات و سردرگمی‌های مختلفی روبرو شوند. آنها می‌توانند برای حل این مشکلات روی وکیل خود حساب کنند.

وکلای مهاجرتی کارهایی مانند اجاره‌خانه، ثبت‌نام در دانشگاه، پیداکردن کار و ... را بر عهده گرفته و تمامی آنها را انجام می‌دهند. همچنین لازم به ذکر است که کارهای اخذ اقامت دائم، پاسپورت و شهروندی استرالیا، کارهای مهمی است که وکیل مهاجرت به استرالیا انجام خواهد داد.

بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا را از کجا استخدام کنیم؟

بهترین راه برای استخدام وکیل، مراجعه به موسسه‌های مهاجرتی معتبر است. مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا یکی از این موسسه‌های مهاجرتی معتبر است که بهترین و حرفه‌ای‌ترین وکلای مهاجرتی را در اختیار متقاضیان گذاشته تا در کمترین زمان ممکن کارهای اخذ ویزا را برایشان انجام دهند.

تمام وکلای پارسی کانادا تأییدیه مارا (MARA) را دارند و اکثر پرونده‌های مهاجرتی را که بر عهده دارند؛ با موفقیت به سرانجام رسانده‌اند. پس اگر قصد استخدام بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا را دارید؛ به مؤسسه پارسی کانادا مراجعه کنید.

سخن نهایی

مهاجرت به استرالیا مراحل مختلف و جزئیات پیچیده‌ای دارد. همین امر باعث شده که افراد برای طی‌کردن فرایند مهاجرت، استخدام وکیل را در دستور کار خود قرار دهند. در این مطلب خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا را معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با نحوه کار آنها آشنا شوید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: