کد خبر: ۳۹۷۳۲۸
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
سعید الهویی توضیحی درباره فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی و مربی خارجی تیم ملی داد.

آنتونیو مانیکونه به کادر فنی تیم ملی اضافه می شود/ لیست تیم ملی نهایی نیست

سعید الهویی در خصوص لیست دعوت شده به اردوی تیم ملی عنوان کرد: ما بازیکنان داخلی و لژیونر‌های با کیفیتی داریم، ولی وقتی زمان انتخاب بازیکنان برای اردوی تیم ملی می‌رسد، کار برای آقای قلعه‌نویی و همکاران‌شان سخت می‌شود.

او در مورد اینکه لیست اعلام شده نهایی نیست و بازیکنان ایرانی همچنان امیدوار به دعوت باشند، ابراز کرد: مطمئنا، مطمئنا. آقای قلعه‌نویی و همکاران‌مان دید وسیعی روی لیگ و همه لژیونر‌های خارج از ایران دارند و هفته به هفته کادر فنی تیم ملی از ساعت ۹ صبح تا ۶-۵ بعد از ظهر کارش را انجام می‌دهند.


مربی تیم ملی ایران اضافه کرد: نیمی از این زمان، به رصد کامل بازیکنان ایرانی در لیگ برتر و لژیونر‌ها پرداخت می‌شود تا کیفیت و شرایط آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و مشخص خواهد شد در چه جایگاهی از ماتریس قرار می‌گیرند.


الهویی یادآور شد: هفته گذشته ۱۲ تیمی که تا فینال جام ملت‌های آسیا احتمال برخورد با آن‌ها را داریم، به همراه سه تیم دیگر (ژاپن، استرالیا و عربستان)، را بین اعضای کادر فنی تیم ملی و آنالیز تقسیم کردیم و نیمی از زمان را برای مسابقات آن‌ها از جام جهانی تا جام ملت‌ها گذاشتیم.

الهویی درباره مربی ایتالیایی که قرار است به کادرفنی تیم ملی اضافه شود گفت: آنتونیو مانیکونه سابقه کار کردن در تیم ملی سوئیس به‌عنوان دستیار پتکوویچ را دارند و در دو جام ملت‌های اروپا و یک جام جهانی حضور داشتند و قبل‌تر در کادر فنی وی در لاتزیو و سری آ ایتالیا حضور داشتند. فصل گذشته نیز در بوردو فرانسه فعالیت می‌کرد.


دستیار امیر قلعه‌نویی یادآور شد: مانیکونه، مربی هستند که تجربه بالایی در عرصه ملی دارند و به نظرم بتوانند کمک زیادی به کادر فنی تیم ملی کنند.


الهویی یادآور شد: ما کادر فنی خیلی خوبی داریم. آقای مطهری تجربه و کیفیت بالایی دارند، رحمان رضایی و آندو تیموریان تجربه زیادی در عرصه بازی داشتند، دکتر قربانعلی‌پور فرد تحصیل کرده‌ای هستند که سال‌ها در حوزه بدنسازی در فوتبال ایران فعالیت کردند.

این مربی تیم ملی تاکید کرد: به نظرم کادر فنی تیم ملی از نظر دانش، کیفیت و تجربه می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: