April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۳۳۳
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
0

فیلیمیوم

عوامل مختلفی در انتخاب یک سرویس پخش کننده فیلم سریال برای  تماشای محتوای مد نظر مخاطب موثر است یکی از اصلی ترین عوامل که خاصه افراد اصطلاحا فیلم باز است ، دارا بودن یک آرشیو کامل و جامع از گونه ها ، ژانر ها و سبک های مختلف و ایضا قالب های مختلف تصویری است. فیلیمیوم  یک رسانه نمایش محتوای آنلاین است که یک دسته بندی قدرتمند از سبک های مختلف محتوا های تصویری را دارا  می باشد که مخاطب به راحتی با تفکیک هر سبک، فیلم و یا سریال مورد نظر خود را پیدا کند و از تماشای آن لذت ببرد. مطمئنا اولین شرط لازم در اختیار داشتن  یک دسته بندی خوب در یک سرویس پخش محتوای آنلاین، وجود یک آرشیو غنی از بهترین و به روزترین فیلم های جهان می باشد. فیلیمیوم با بررسی کامل مارکت فیلم و سریال، بهترین های آنها را انتخاب می کنند و آنها را برای تماشا در اختیار مخاطبین قرار می دهد. در فیلیمیوم خیل عظیمی از فیلم ها و سریال های مختلف با ژانر های متنوع  و البته عصر های مختلف ساخت فیلم و همچنین سینمای روز دنیا روبرو می شویم.

فیلیمیوم

 دسته بندی فیلیمیوم به ما برای انتخاب هرچه سریعتر فیلم و یا سریال مورد علاقه مان کمک می کند.عمدتا دسته بندی ها تفکیک فیلم ها و سریال ها به سبک ساخت و ژانر آنها می باشد. ممکن است به تفکیک صنعت سینمایی کشورهای مختلف نیز باشد مانند دسته سینمای بالیوود ، سینمای موج نوی فرانسه، سینمای شرق اروپا ، سینمای شرق آسیا ، هالیوود، خاورمیانه و ... . که برای راحتی انتخاب محتوای مورد نظر استفاده می شود و به مخاطب کمک می کند. برای مثال و در مقام مقایسه می توانید فایلی را در هارد دیسک شخی خود تصور کنید که شاید هزار فیلم را در آن نگاه داری می کنید و می خواهید برای آخر هفته ی خود یک انیمیشن از دهه حاضر و یک فیلم از سینمای لهستان در قرن بیستم را انتخاب کنید . مبرهن است که پیدا کردن انتخاب هایتان چقدر با اتلاف وقت همراه است ! در زمانی که از رسانه ی فیلیمیوم استفاده می کنید به راحتی تعداد فیلم های آرشیو شما چندین برابر می شود آن هم با توضیات کاملی از روند ساخت، جزئیات ، خلاصه داستان و ... که انتخاب شما را کانالیزه تر کرده و میزان رضایت شما را از تماشای فیلم و سریال مورد نظراتان  بالا تر می برد. در این صورت شما در عین استفاده از آرشیو کامل خود حجم اشغال شده ی فضای ذخیره سازی خود را صرفه جویی کرده و آن را به عهده ی فیلیمیوم گذاشته اید. در حالت دیگری با توجه به ناقص بودن آرشیو شخصی، در حالی که بدنبال انتخاب فیلم مد نظر خود هستید و متوجه می شوید که فایل فیلم مد نظر دچار اشکال شده یا حتی آن فیلم را در آرشیو شخصی خود ندارید، آن زمان است که دردسر های سر و کله زدن با سرعت اینترنت و پروسه ی صعب العبور دانلود کردن فیلم ها مواجه می شوید.

فیلیمیوم

 این مساله با توجه به استفاده ی فیلیمیوم از تکنولوژی های پیشرفته پخش سریال وفیلم با هر سرعت اینترنت و در هر مکانی می توانید به راحتی و بدون قطعی فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید ، همانطور که گفتیم در صورت استفاده از فیلیمیوم شما دیگر نگران پر شدن فضای هارد دیسک خود بابت دانلود فیلم و سریال محبوبتان نیستید. کند بودن اینترنت در برخی مواقع شما را ساعت ها منتظر دانلود فیلم و سریال نمی کند. و در زمانی که شما نیازمند آرامش، درگیری حسی و حتی هیجان هستید که از فیلم خود لذت ببرید، با انبوهی از مشکلات برای دسترسی به محتوای خود می شوید. به همین دلیل پیشنهاد ما برای لذت بردن از زمان تماشای فیلم انتخاب فیلیمیوم است.

برچسب ها: فیلیمیوم ، فیلم ، فیلم ، سریال ، سریال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: