April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۴۸۵
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
مدیرعامل بیمه رازی تغییر وضعیت از بیمه‌گری سنتی و متعارف به بیمه‌گری هوشمند را یک تحول ضروری، الزام‌آور و رمز بقای شرکت‌های بیمه در آینده نزدیک تلقی کرد.

 

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در ادامه برگزاری جلسات درون سازمانی با واحد‌های فنی و غیرفنی بیمه رازی، با همکاران، مدیران و سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، جباری خاطرنشان کرد: یکی از چرخش‌های بسیار مهم پنج چرخش استراتژیک توجه ویژه به تغییر وضعیت از بیمه‌گری سنتی و متعارف به بیمه‌گری هوشمند است که از آن می‌توان به یک تحول ضروری، الزام‌آور و رمز بقای شرکت در آینده نزدیک تلقی کرد.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ورود سریع، دقیق و کامل حوزه فناوری اطلاعات به کسب و کار بیمه‌ای، جهت ارائه خدمات نوین، سریع و انعطاف پذیر در حوزه بیمه‌گری و … به بیمه گذاران است.

او خاطرنشان کرد: انتظار است با مشارکت و همکاری همه معاونین و مدیران ستاد و صف در مسیر تحقق این اهداف گامی برداشته شود تا شاهد موفقیت بیشتر شرکت در عرصه کسب و کار بیمه‌ای و شاهد ارائه خدمات بی‌نظیر به مشتری و بیمه گذاران بیمه رازی بود.

مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: تحقق چشم انداز مدنظر صرفا با استفاده از سامانه‌های جدید، هوشمند، خلاقیت و نوآوری در حوزه فنی، اجرایی و فن آوری میسر می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: