May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۶۰۲
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
0

کیش یکی از مناطق آزاد کشور به‌حساب می‌آید و دارای مراکز تجاری بسیاری است. بنابراین گردشگران و مسافران می‌توانند در کنار لذت بردن از مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های طبیعی، از بازارها و فروشگاه‌های جزیره نیز خرید کنند. برخی از مسافران که انگیزه اصلی‌شان بازارگردی است، ترجیح می‌دهند محل اقامت خود را در نزدیکی مراکز تجاری انتخاب کنند. با خرید بلیط پرواز از اسنپ تریپ هم می‌توانید برنامه سفر خود را به خوبی تنظیم کنید.

سوئیت ‌های نزدیک به مراکز خرید جزیره کیش

سوئیت‌های نزدیک به مرکز خرید مرجان

مجتمع خرید مرجان با حدود 260 واحد تجاری در میدان مرجان کیش واقع شده است. در مجاورت این مرکز تجاری، سوئیت‌های تمیز و با امکانات فوق‌العاده‌ برای اجاره وجود دارند. اگر در نزدیکی پاساژ مرجان سوئیت اجاره کنید، دسترسی شما به مرکز خرید مرجان آسان می‌شود. علاوه بر این، به پارک ساحلی مرجان، ساحل شنای بانوان و مناطق تفریحی دیگر نیز نزدیک خواهید بود.

 مرکز تجاری مرجان در ساحل شرقی جزیره زیبای کیش قرار دارد. برای سفر به کیش و استفاده از امکانات رفاهی آن می‌توانید از طریق اسنپ تریپ زیر اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید.

مرکز تجاری رویا مال کیش

یکی دیگر از مراکز خرید جدید و لوکس کیش که سوئیت‌های باکیفیتی در اطراف آن قرار دارد، رویا مال کیش نام دارد. ساختمان رویا مال کیش از ۵ طبقه تشکیل شده است و طبقات اول و دوم آن، تجاری محسوب می‌شوند. علاوه بر این، رویا مال دارای ۷۶ فروشگاه و نمایندگی‌ از برندهای اپل، سامسونگ، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، استریت، پاندا و تامی هایلفیگر است.

در این مرکز لوکس، انواع پوشاک مردانه و زنانه به همراه لوازم‌خانگی، کیف و کفش، الکتریکی، مواد غذایی و لوازم ورزشی به همراه برندهای معروف لوازم‌آرایش و گریم را می‌توان یافت. بعد از خرید و گشت‌و‌گذار در جزیره کیش برای بازگشت خود نیز برنامه‌ریزی کنید. شما می‌توانید از بهترین مجموعه آنلاین رزرو بلیط یعنی اسنپ تریپ، بلیط بازگشت خود را تهیه کنید. برای خرید بلیط هواپیما کیش تهران کلیک کنید.

سوئیت‌های نزدیک مرکز تجاری رویا مال

مرکز خرید رویا مال کیش از یک فودکورت با کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های متنوع و باکیفیت برخوردار است. با اجاره سوئیت در نزدیکی این مرکز می‌توانید از خدمات غذایی این مجموعه نیز استفاده کنید. این مرکز خرید در حدفاصل خیابان‌های رودکی و خلیج‌فارس قرار دارد. اگر در نزدیکی این مرکز خرید لوکس و شیک اقامت داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید پاکت‌های خرید خود را تا اقامتگاه با پای پیاده حمل کنید.

اگر قصد بازدید از کیش در زمان‌های اوج سفر (مانند نوروز، جشنواره‌های تابستانی و ...) را دارید، بهتر از مدت‌ها قبل برای رزرو بلیط هواپیما از اسنپ تریپ اقدام کنید. این کار باعث می‌شود هزینه سفر شما تا حدودی کاهش یابد.   

سوئیت‌های نزدیک مرکز تجاری پدیده کیش

مرکز تجاری پدیده کیش، از دیگر مراکز خرید در جزیره به‌حساب می‌آید که در منطقه جنوب غربی کیش واقع شده است. اقامت در مجاورت پدیده کیش باعث می‎شود هم‌زمان در حوالی یک شهرک، هتل، پارک ساحلی و مرکز تفریحی اقامت داشته باشید و بتوانید از امکانات آن مکان‌ها نیز استفاده کنید.

سوئیت‌های نزدیک مرکز تجاری مریم

بازار مریم یا مرکز تجاری مریم در نزدیکی خیابان سنایی و با فاصله کمی از میدان سنایی کیش قرار دارد و یکی از کوچک‌ترین مراکز خرید جزیره به‌حساب می‌آید. این مرکز تجاری از یک فضای دنج و خلوت و درعین‌حال لوکس تشکیل شده که دارای رستوران، فروشگاه‌های متنوع و کافی‌شاپ است.

 با سفر به جزیره همچنان که از مناطق دیدنی و طبیعت بی‌نظیر کیش دیدن می‌کنید، می‌توانید برای دوستان خود از مراکز خرید متنوع، هدیه و سوغاتی تهیه کنید. بهترین راه رسیدن به جزیره، سفر با هواپیما است. با ورود به وب‌سایت اسنپ تریپ می‌توانید برای رزرو بلیط هواپیما از اسنپ تریپ اقدام کنید.

سوئیت‌های نزدیک مرکز تجاری دامون

مرکز تجاری دامون کیش دارای ۱۰۰ غرفه تجاری، ۱۰ غرفه خدماتی و یک فودکورت تراس‌دار با ارتفاع ۲۵۰۰ متر از سطح دریا است. فودکورت این مرکز انواع غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند. همین‌طور شما می‌توانید فرزندانتان را برای تفریح در پیست اسکی یا آیس‌رینک و شبیه‌ساز پرواز که در طبقه دوم مرکز تجاری است، مهمان کنید. مرکز تجاری دامون در خیابان وصال کیش قرار دارد.

پس از گشت‌و‌گذار در کیش، استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی مراکز خرید جزیره و کسب خاطره‌ای دلنشین، برای رزرو بلیط هواپیما کیش تهران کلیک کنید تا اقدام به برگشت به تهران کنید.

سوئیت‌های نزدیک به مرکز تجاری کوروش

برند سنتر کوروش یکی از مراکز تجاری لوکس و مدرن در کیش به‌حساب می‌آید. در این مرکز، نمایندگی‌هایی از بعضی برندهای مطرح و معروف مانند برشکا، نایک، زیلان مگا، زارا، ماسیمودوتی، پوما و لی نینگ وجود دارند. این مرکز تجاری، از جدید‌ترین‌ مراکز خرید یا مال‌ها در کیش به شمار می‌رود و در نزدیکی بازار مرجان و در بخش شرقی جزیره کیش واقع شده است.

برای استفاده از خدمات مرکز تجاری کوروش کیش در ابتدا باید اقدام به تهیه بلیط تهران کیش کنید. با ورود به اسنپ تریپ می‌توانید از خدمات پرواز این مجموعه استفاده کنید.

سوئیت ‌های نزدیک به مراکز خرید جزیره کیش

مزایای سوئیت‌های نزدیک مرکز تجاری

یافتن سوئیت مناسب در کیش با موقعیت و دسترسی خوب به مراکز خرید، چندان دور از دسترس نیست. یکی از سرگرمی‌هایی که افراد دوست دارند در سفر کیش به آن بپردازند، خرید از مراکز تجاری کیش است. به دلیل اینکه جزیره کیش جزء مناطق تجاری آزاد محسوب می‌شود، اغلب محصولات و اجناس را می‌توان ارزان‌تر تهیه کرد. علاوه بر این، مراکز تجاری کیش از امکانات تفریحی مانند فوت کورت، رستوران‌ها و کافی‌شاپ، پیست اسکی، شهربازی و ... برخوردار هستند که ویژگی خوبی به‌حساب می‌آید.

جمع‌بندی

قبل از رزرو سوئیت، موقعیت مکانی آن منطقه را خوب بررسی کنید. با نزدیک بودن محل اقامت خود به مراکز خرید، از چندین مزیت بهره‌مند ‌می‌شوید. یکی از این مزایا، استفاده از امکانات رستوران‌ها، فودکورت و قسمت‌های تفریحی مراکز خرید است. از موارد دیگری که قبل از سفر باید بررسی شود، تهیه بلیط هواپیما رفت و برگشت است. اسنپ تریپ با ارائه تخفیف‌های مناسبتی، بلیط‌های لحظه آخری و دیگر خدمات ممتاز، یکی از بهترین مراکز برای خرید بلیط محسوب می‌شود. برای رزرو بلیط هواپیما کیش تهران کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: