کد خبر: ۴۰۱۳۵۶
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
در این گزارش طبق آمار با پرفروش‌ترین گوشی‌های نیمه اول سال ۲۰۲۳ آشنا می شوید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های نیمه اول سال ۲۰۲۳

به گزارش وب سایت "aitnews"، گزارشی که توسط شرکت تحقیقات بازار Omdia منتشر شده است، نشان می‌دهد که گوشی‌های iPhone ۱۴ اپل بیشترین فروش را در نیمه اول سال ۲۰۲۳ داشته‌اند.

این سایت توضیح داده است که فروش گوشی‌های iPhone ۱۴ Pro Max در بازه زمانی ژانویه تا ژوئن سال جاری حدود ۲۶.۵ میلیون دستگاه بوده است.

طبق این گزارش، گوشی‌های اپل چهار جایگاه نخست را در گزارش Omdia به خود اختصاص داده اند؛ به طوری که گوشی آیفون ۱۴ با حدود ۱۶.۵ میلیون دستگاه در جایگاه سوم قرار گرفته است و سپس گوشی iPhone ۱۳ با بیش از ۱۵.۵ میلیون دستگاه در رده چهارم قرار دارد.

گوشی گلکسی A ۱۴ شرکت سامسونگ نیز با فروش ۱۲.۴ میلیون دستگاه در جایگاه پنجم پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است.

گرانترین مدل فعلی غول فناوری کره جنوبی (Galaxy S ۲۳ Ultra) با فروش ۹.۶ میلیون دستگاه ششمین دستگاه با بهترین عملکرد بوده است.

گوشی‌های چینی در بین ۱۰ گوشی هوشمند برتر قرار نگرفته اند؛ به گونه‌ای که طبق گزارش Omdia محموله‌های دستگاه‌های هوشمند چینی به دلیل رکود در بازار دستگاه‌های با قیمت متوسط ​​و پایین، از سال ۲۰۲۲ شاهد کاهش دو رقمی بوده است.

Omdia انتظار دارد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در سال جاری ثابت یا اندکی کمتر باشد. با این حال، خوزه هونگ، مدیر ارشد تحقیقات Omdia، گفت که انتظار می‌رود محموله‌های مدل‌های Pro و Pro Max به دلیل تقاضای زیاد برای مدل‌های پرچمدار، به افزایش فروش ادامه دهند.

بر اساس داده‌های قبلی Omdia، محموله‌های جهانی دستگاه‌ها با ۶ درصد کاهش سالانه به ۱.۱۵ میلیارد دستگاه خواهد رسید که بدترین عملکرد در یک دهه اخیر را نشان می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: