April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۶۵
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
آیین تقدیر از خادمین اربعین حسینی و موکب شهدای بیمه ایران با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و رئیس ستاد اربعین، جمعی از مدیران ستادی و استانی، مسئولان و کارشناسان اجرایی خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع)، به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس با استان های ایلام، اراک، قم، خراسان شمالی، یزد، مازندران، کرمانشاه، همدان و خوزستان در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد.

آیین تقدیر از خادمین اربعین حسینی در بیمه ایران برگزار شد

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران دراین آیین، ضمن عرض تسلیت ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع)، از زحمات صنعت بیمه کشور و کارکنان و مسئولان اجرایی بیمه ایران، بابت نقش آفرینی تاثیر گذار در تکریم و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، قدردانی کرد.
شریفی در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های صنعت بیمه و خصوصا بیمه ایران برای خدمت رسانی در مواقع بروز حوادثی مانند سیل، زلزله و مراسم عظیم اربعین حسینی، این موارد را فرصتی برای نشان دادن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بیمه ایران برای خدمت رسانی به زیاندیدگان و خیل عظیم مشاقان زیارت امام حسین (ع) برشمرد و اظهار داشت: شرکت سهامی بیمه ایران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و لزوم خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی، علاوه بر افزایش ساعات کار و آماده باش شعب خود در استان‌های مرزی ایلام، خوزستان و کرمانشاه، نسبت به ارائه طرح بیمه زائران اربعین حسینی، استقرار تیم‌های خسارت سیار و برپایی موکب در مسیر پیاده روی زائران برای پذیرایی از زائران، اقدام کرد.
وی جنس خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از سوی کارکنان و عوامل اجرایی بیمه ایران را خدمتی متفاوت، دلی و معنوی عنوان کرد و گفت: امیدوارم این فضای معنوی در بیمه ایران همیشه پایدار بماند و ما در همه ایام سال خدمت گذار واقعی مردم عزیز و بیمه گزاران باشیم.
گفتنی است درابتدای برگزاری این آیین، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط داود سیاح مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و دبیر ستاد اربعین، عیسی میرزایی مدیر کل بیمه ایران استان ایلام، شاهین داغری مدیر کل شعب بیمه ایران استان خوزستان، صادقی معاون مدیر پشتیبانی و یونسی معاون مدیر بیمه‌های اتومبیل و لرستانی معاون مدیر استان کرمانشاه ارائه شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات خادمین اربعین حسینی و موکب شهدای بیمه ایران تقدیر گردید.
در لوح تقدیراعطایی مدیر عامل بیمه ایران آمده است:
توفیق خدمت به زائران اباعبدلله الحسین (ع) که با نیت و انگیزه پاک و بی پیرایه صورت گرفت را با جان و دل پذیرفتید و إن شاءالله مرضی رضای باریتعالی قرار گیرد.
بی تردید حضور شما همکار عزیز در مسیر‌های زیارتی کربلا و موکب‌های عزاداری نقطه قوت این شرکت در انجام مسئولیت اجتماعی بود که با حفظ کرامت و محبت‌های بی مضایقه به عزاداران و رفع حاجات زائران عزیز، خالصانه و متواضعانه تا بازگشت آخرین زائران کنگره عظیم جهانی به موطن، بدون لحظه‌ای وقفه ادامه یافت.
اینجانب مراتب امتنان قلبی و صمیمانه خود را اعلام نموده و از درگاه خدای متعال توفیق خدمت دائم به مردم عزیز را برای شما و همه همکاران بیمه ایران درخواست می‌نمایم.

حسن شریفی
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: