کد خبر: ۴۰۲۲۸۴
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
رئیس اتحادیه بارفروشان قیمت انواع میوه و صیفی در بازار را اعلام کرد و گفت: براساس نرخ‌های اعلامی و فاکتور رسمی، مغازه داران باید ۳۰ تا ۳۵ درصد سود روی اقلام میوه و صیفی لحاظ عرضه کنند.

قیمت انواع میوه و صیفی اعلام شد

مصطفی دارایی نژاد گفت: با توجه به فراوانی عرضه نسبت به تقاضا، قیمت انواع میوه و صیفی نسبت به هفته قبل ۱۵ درصد کاهش یافته است که با افزایش ۲ برابری عرضه پیش بینی می‌شود که روند کاهش قیمت تا پایان مهر ادامه یابد.

او قیمت هرکیلو نارنگی را ۲۰ تا ۲۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو انار ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان، لیموشیرین ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، سیب درختی ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان و کیوی ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان است.

دارایی نژاد ادامه داد: اکنون هرکیلو انگور عسگری با نرخ ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان، انگور بی دانه ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، پسته تازه ۱۵۰ تا ۱۹۰ هزارتومان، هلو ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، شلیل مغان ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، شلیل شمس ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، گلابی بیروتی ۴ تا ۷ هزارتومان، گلابی شاه میوه ۴۵ تا ۶۰ هزارتومان و خیار درختی ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان در میدان مرکزی و با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش ۱۰ درصدی قیمت میوه‌های وارداتی خبر داد و گفت: نرخ کنونی هرکارتن آناناس ۶ تایی یک میلیون تومان، هرکارتن نارگیل ۲۵ عددی حدود ۸۰۰ هزارتومان، موز اکوادور ۶۰ تا ۶۲ هزارتومان و موز هندی ۵۰ تا ۵۸ هزارتومان است.

او نرخ هرکیلو هندوانه را ۳ تا ۷ هزار تومان، طالبی ۵ تا ۱۵هزار تومان، جانا ۸ تا ۱۴ هزار تومان و خربزه ۵ تا ۱۸ هزارتومان اعلام کرد.

دارایی نژاد گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که با ورود به مهرماه و افزایش عرضه میوه‌های پاییز، قیمت مجدد ۱۰ تا ۱۵ درصد دیگر کاهش یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: