کد خبر: ۴۰۵۱۲۷
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
مدیر امور سامانه های بانکی بانک شهر در حاشیه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، گفت: همه سیستم هایی که به مشتریان بانک شهر خدمات عرضه می کنند در حال توسعه و بهبود هستند.

توسعه و بهبود همه سیستم های ارائه دهنده خدمات به مشتریان در بانک شهر

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سید عباس نوربهاء تاکید کرد: این سیستم‌ها شامل همه انواعی می‌شود که چه در داخل شعبه ارائه خدمات می‌کنند و چه به صورت غیر حضوری و از طریق کانال اینترنتی نیاز‌های مشتریان را برآورده می‌کنند از طریق مدیریت سیستم‌های بانکی پشتیبانی می‌شوند و با توسعه آن‌ها مشتریان شاهد بهبود بیشتر ارائه خدمات خواهند بود.

وی افزود: فناوری‌های نوین جزء لاینفک توسعه سرویس‌ها در این بخش هستند. زیر ساخت‌هایی مثل امضای دیجیتال، سفته الکترونیک، احراز هویت دیجیتالی و از این قبیل، جزء لاینفک نیاز مشتریان هستند و برنامه‌های ما بر توسعه این زیر ساخت‌ها متمرکز است.

مدیر امور سامانه‌های بانکی بانک شهر با اشاره به فرآیند‌های پرداخت تسهیلات غیر حضوری گفت: در این فرآیند و دیگر فرآیند‌های مرتبطی که در شعبه‌ها انجام می‌شود نیاز به اعتبار سنجی وجود دارد که از ابزار‌های مختلف برای اجرای آن استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر فرصت‌های حضور در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برای شبکه بانکی گفت: بانک شهر از سنوات گذشته در این همایش حضوری گسترده داشته است و در دهمین دوره این نمایشگاه هم با برنامه ریزی ویژه‌ای حضور یافته است.

نوربهاء ادامه داد: امیدوارم با برنامه ریزی منسجمی که بانک شهر در این دوره از نمایشگاه دارد دستاورد‌های جدیدی در حوزه فناوری اطلاعات به دست آید و فضایی برای تعامل بیشتر با شبکه بانکی و بین شرکت‌های فناور و گسترش همکاری‌ها و هم افزایی با آن‌ها باشد.

مدیر امور سامانه‌های بانکی بانک شهر بیان کرد: یکی از اقدامات مهم بانک شهر با توجه به رسالتی که در راستای خدمات شهری و شهر هوشمند دارد، توسعه خدمات شهری است. در این راستا حضور در این همایش و تعامل با ذینفعان این عرصه می‌تواند توسعه زیر ساخت‌های شهری را تسهیل کند.

وی افزود: این همایش یک همایش تخصصی است و بازیگران اصلی صنعت پرداخت کشور هر ساله با حضوری پر رنگ، آخرین دستاورد‌ها و برنامه‌ها خود را در آن عرضه می‌کنند. حضور در چنین همایشی می‌تواند موجب مطلع شدن از آخرین اقدامات رگولاتور‌ها یا شرکت‌های فناور و دیگر ذینفعان باشد و این آگاهی در اقدامات آتی بانک شهر در خصوص توسعه خدمات بانکداری به ویژه خدمات بانکداری الکترونیک و در راستای خدمت رسانی به شهرداری‌ها و شهروندان، موثر خواهد بود.

نوربهاء خاطر نشان کرد: در توسعه خدمات در دو بعد حضوری و غیر حضوری برنامه داریم و در حال توسعه سرویس‌هایی همچون امضای دیجیتال، سفته و برات الکترونیک و وکالتی کردن حساب و از این دست سرویس‌ها با رویکرد ایجاد تجربه منحصر به فرد و تجربه نوین در خدماتمان هستیم. از طرفی در خصوص توسعه سرویس‌های شعب به دنبال توسعه و هوشمند سازی فرآیند‌های شعبه هستیم تا بتوانیم فرآیند‌های پرکاربرد و زمانبر شعب را بهینه کنیم و تجربه خوبی را در ذهن مشتریان بانک شهر در زمان حضور در شعبه رقم بزنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: