April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک مسکن در دیدار با هیات مدیره شرکت پتروفرهنگ:
کد خبر: ۴۰۵۴۴۶
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در دیدار با رییس هیات مدیره و مدیران شرکت پتروفرهنگ بزرگترین هلدینگ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: از همکاری با تمامی شرکت‌ها و افرادی که از فناوری‌های روز دنیا در حوزه ساخت و نوسازی مسکن استفاده می‌کنند و به ویژه شرکت‌های دانش بنیان استقبال می‌کنیم.

از فعالیت دانش بنیان‌ها در بخش مسکن حمایت می‌کنیم

به نقل از بانک مسکن- هیبنا، دکتر حسینی با اشاره به سیاست‌های اعتباری بانک مسکن و اعطای تسهیلات ویژه به شرکت‌هایی که از فناوری‌های روز در ساخت و ساز مسکن کشور استفاده می‌کنند، خواستار حضور جدی شرکت‌های دانش‌بنیان در این عرصه شد.

وی با اشاره به حمایت تمام‌قد از دولت برای رفع دغدغه‌های مردم گفت: در نظر داریم با هدایت تسهیلات و نقدینگی در جامعه، نظام مهندسی کشور را تقویت و رسالت خود را در صیقل کاری نظام اقتصادی کشور همسو با سیاست‌های دولت مردمی انجام دهیم.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه سخنان خود ضمن معرفی خدمات و محصولات بانک، زمینه‌های همکاری متقابل شرکت پتروفرهنگ و بانک مسکن را تبیین کرد.

وی گفت: این بانک علاوه بر فعالیت در بخش مسکن و کمک به رونق آن، با استفاده از ظرفیت شرکت‌های توانمند زیرمجموعه خود به ارائه خدمات گسترده و متنوعی در تمامی زمینه‌های ارزی، اعتباری، ساخت و ساز، فناوری، بورس و ... می‌پردازد.

جواد زارع پور رییس هیات مدیره شرکت پتروفرهنگ نیز با تقدیر از دیدگاه مدیرعامل بانک مسکن به نقش برجسته این بانک در چرخه اقتصاد کشور اشاره و از خدمات این بانک به ویژه در تامین مسکن اقشار مختلف جامعه قدردانی کرد.

در این نشست مقرر شد پس از برگزاری جلسات کارشناسی و بررسی ابعاد همکاری دو جانبه بانک مسکن و پتروفرهنگ، تفاهم‌نامه همکاری در راستای توافقات به عمل آمده منعقد شود.

شرکت پتروفرهنگ در سال ۱۳۸۷ به عنوان بازوی اصلی سرمایه‌گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی تاسیس شده و توانسته است نقش مهمی در جلب مشارکت فرهنگیان در فعالیت‌های اقتصادی و توسعه صنعتی کشور ایفا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: