در نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی؛
کد خبر: ۴۰۶۱۶۸
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
محمد جواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان «مدیر برتر روابط عمومی» کشور انتخاب شد.

محمد جواد خلیلی به عنوان«مدیر برتر روابط عمومی»کشورانتخاب شد

این جشنواره با موضوع «مهارت‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی» طی روز‌های ۲۰ تا ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین الملل در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

بر اساس تصمیم هیئت داوران بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، این انتخاب به دلیل توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته با ذی نفعان داخلی و خارجی و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های روابط عمومی صورت گرفته است.

در این مراسم، علاوه بر اهدای لوح سپاس به مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، دو کارگاه آموزشی با عناوین استفاده از هوش مصنوعی و چت بات‌ها در روابط عمومی و کاربرد هوش مصنوعی در تدوین راهبرد‌های روابط عمومی به صورت مجازی و سه نشست علمی - تخصصی نیز برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: