کد خبر: ۷۳۰۳۷
۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۰۳:۴۹
0

 پول نیوز، سمیه علی اصغری-شرکت تیونینگ  "Kicherer"  برنامه ارتقا فوق العاده‌ای به نام "بسته سوپرشارژر جی‌تی" را برای مرسدس SLS AMG  ارائه کرده که چهره این کوپه زیبا را بیش از پیش متحول کرده است. با توجه به تغییرات صورت گرفته در عملکرد موتور 6.3 لیتری V8 این خودرو و استفاده از سوپرشارژر، توان خروجی آن به 700 اسب بخار و گشتاور 840 نیوتن‌متر افزایش یافته است. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو اسپرت برابر با 3.4 ثانیه بوده و در نهایت قادر به کسب بیشینه سرعت 300 کیلومتر در ساعت است.

به رغم تغییرات صورت گرفته در عملکرد مرسدس SLS AMG Supercharged GT، شاید تغییرات ظاهری آن بیشتر در کانون توجه قرار بگیرد. اسپویلر جدید جلو از جنس فیبر کربن، دیفیوزر جدید عقب، جلوپنجره‌ای نامتعارف که برخلاف خطوط افقی رایج در جلوپنجره‌ محصولات مرسدس بنز، از خطوطی عمودی بهره می برد و رنگ سیاه مات از آن جمله هستند.

افزون بر این، اگزوزهای دوبل از جنس فولاد ضد زنگ و رینگ‌های آلیاژی سیاه 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب که با تایرهای میشلین "پایلوت سوپر اسپرت" احاطه شده‌اند، زیبایی ظاهری این خودرو را تکمیل می کنند. کیت تعلیق جدید با کمک فنرهای قابل تنظیم نیز کیفیت رانندگی بهتری را برای مرسدس SLS AMG Supercharged GT به ارمغان آورده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته:
نظرات بینندگان
میلاد
23:16 - 1391/09/21
عالیه
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: