May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

جوان ترین فرد در حوزه تبلیغات، آموزش و تولید محتوای تخصصی

محمد امین حسینی یک جوان با استعداد و توانمند که بیش از ۴ سال در حوزه سوشال مدیا و بلاگری در فضای مجازی اینستاگرام فعالیت می‌کند.

به گزارش معروف نیوز، این جوان با محوریت برندسازی کسب و کار، پرسونال برندینگ یا همان برندسازی شخصی مشغول می‌باشد و در طی این سال‌ها ایشان کار خود را درحوزه تولید محتوا، آموزش تبلیغات، مدرس بلاگری در کسب و کار و در نهایت خدمات رزرو تبلیغات بدون واسطه با حدود ۴۰۰۰ هزار بلاگر و اینفلوئنسر شروع به کار کرد.

تا الان چند دوره کلاس آموزش تبلیغات و بلاگری برگزار کردید؟

بدانیم بلاگری یک هنر می‌باشد و همچنین میتوان نگاه تخصصی به این حرفه داشت. افرادی که تولید محتوا در کسب و کار انجام می‌دهند بر اساس علاقه و استعداد ذاتی که دارند همراه با ایده پردازی و خلاقیت در سناریوی خود به کار می‌برند که برای هر بخش جداگانه تعریف می‌شود.



در ابتدا دوره‌هایی را به صورت خصوصی و در قالب مشاوره برگزار کردیم، اما در چند ماه آینده دوره‌ها در قالب بسته‌های تخصصی آموزشی طراحی و در حال آماده سازی برای ارائه می‌باشد. دوره‌ها ۱۵ تا ۳۰ ساعت به همراه مدراک معتبر دانشگاهی و آکادمی‌های آموزشی می‌باشد

بیشترین انتظاری که مخاطبین از تبلیغات بلاگر‌ها دارند چیست؟

باید توجه داشت که جذب فالوور در زمینه تبلیغات فضای مجازی همیشه نباید در اولویت باشد بلکه بخش مهم اثرگذاراری برای مخاطبین، بازدهی در فروش، مخاطب شناسی
تولید محتوای مناسب و تخصصی
ازجمله انتظارات مخاطبان است

 

پاسخ شما به افرادی که می‌گویند شرکت ما نیاز به برندسازی و تبلیغات ندارند هرچند که شناخته شده باشد چیست؟

در واقع برندسازی و تبلیغات یک امر بدهی در کسب و کار است؛ که استمرار آن را نمی‌توان فقط به یک بازه زمانه اختصاص داد
دقیقاً همان زمان که تصور می‌کنید که دیگر به این تبلیغات نیاز ندارید گاهی رقبا از شما پیشی میگیرند و شما دچار چالش و وحتی با شکست مواجه شوید چرا که برند دیگری جایگزین آن شرکت قرار می‌گیرد.
یکی از دلایل اینکه شرکت‌های بزرگ مانند کوکاکولا به تبلیغات خود ادامه می‌دهند همین موضوع میباشد درگیر کردن ذهن مردم نسبت به محصولات خود است.

واینر‌ها و بلاگر‌ها در حوزه‌های مختلف و خاص خود که از همدیگر متمایز می‌باشند و فعالیت می‌کنند در نتیجه هر گروه مخاطب خاص خود و بازخورد خودش را دارد.



ضمن اینکه تعداد بلاگر‌هایی که چهره معروفی دارند خیلی کمتر از تعداد واینر‌ها بوده همین امر باعث شده واینر‌ها در برندسازی بیشتر ورود داشته باشند.

واقعاً بلاگری شغل پولساز و راحتی است؟

برخلاف بسیاری از تصور مردم که بلاگری و واینری شغل آسان و به سهولت می‌توان کسب درآمد کرد
این شغل مانند هر شغل دیگری سختی‌های خودش را دارد شاید تصور عموم مردم بر این باشد. یک سری افراد در رفاه و تفریح میباشند، اما داخل بیوگرافی و زندگی شخصی‌شان بسیار چالش‌های اجتماعی، امنیتی و حتی چالش‌های خانواده دست و پنجه نرم می‌کند که کسی شاهد آن نیست
گاهی نیز بلاگر‌ها واینر‌ها و در کل فعالان فضای مجازی در این زمینه ضرر مالی‌های مالی و اعتباری زیادی میکنند مثال برای انجام پروژه و تولید محتوا که قابل پخش نمیباشد به دلایل مختلف و یا بازدید و بازخورد مناسب نداشتن



سخن آخر: این شعار برند ما می‌باشد اگر تغییر نکنید جایگزین می‌شوید؛ و لازم میدونم از خانم دکتر خاطره استاد رضایی هیئت مدیره محترم شبکه تعاون تجارت تشکری داشته باشم که با صدور حکم و انتصاب بنده را به عنوان دبیر کمیسیون فضای مجازی شبکه تعاون تجارت لطف خود راشامل حال بنده کردن
و همچنین قدردان مشاور و تنها حامی خود و برند دیجاک سرکار خانم سعیده مخلصی هستم؛ و قدر دان خانواده، دوستان و همه بزرگوارانی که در این مسیر من را همراهی کردنn.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: