کد خبر: ۴۱۳۰۳۲
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
0
بررسی‌ها نشان می‌دهد تا یک سال آینده، اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه شهید متوسلیان از طریق یک تقاطع سه سطحی در میدان فتح عملیاتی می‌شود.

احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه‌غربی بزرگراه یادگار‌امام(ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد

عملیات اجرایی کلان‌پروژه «اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه شهید متوسلیان» از سال ۱۳۹۲ آغاز شد، اما پس از گذشت مدتی به فراموشی سپرده شد، این پروژه عمرانی گره‌گشا با هدف تکمیل یک مسیر بزرگراهی شمالی جنوبی در غرب تهران و اتصال نهایی به بزرگراه آزادگان اجرایی شده بود، اما تاکنون به یک بن‌بست در میدان جی ختم شده است.

این کلان‌پروژه عمرانی برای دوره قبل مدیریت شهری دردسرساز شده بود و پیچیدگی عملیات عمرانی و معارضین متعدد نهادی و تاسیساتی‌اش از یک سو و تنگنای مالی از سوی دیگر، مسئولان وقت را به تصمیم درباره قطع شمع‌های پل و لغو پروژه رسانده بوده است.

فعالیت کلان‌پروژه عمرانی «اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه شهید متوسلیان» در دوره ششم مدیریت شهری مجدد آغاز شد که در همین راستا چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید میدانی اخیر از پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن اشاره به رهاسازی این پروژه به دلیل سختی و صعوبت کار در دوره پیشین گفت: پروژه تکمیل شاخه غربی پروژه یادگار امام (ره) پیچیده، اما راهگشاست و قطعاً یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: