کد خبر: ۴۱۳۰۶۲
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
0
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: نمایشگاه اکسپوی امسال با سال‌های گذشته متفاوت بود و اتفاقات خوبی در این نمایشگاه رخ داد.

درخشش ذوب آهن اصفهان در صادرات و ارزآوری

مهدی کوهی افزود: باتوجه به فرامین رهبری وزارت صمت به عنوان متولی جهش تولید در کشور، امسال بیش از 2 هزار مهمان خارجی را به این نمایشگاه دعوت کردند و شرکت‌های داخلی با هیات‌ها متعدد مذاکره داشتند که خروجی این نمایشگاه قرار داد خرید و فروش بوده است و این نمایشگاه چون صادراتی است، حتما بر صادرات محصولات ما افزوده خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: ذوب آهن اصفهان اولین صادرکننده شستا و دهمین صادرکننده کشور براساس آمار گمرک است و امیدواریم با افزایش صادرات، رنکینگ ما در آخر سال تغییر و بهبود پیدا کند.

 

بیشتر بخوانید: ذوب آهن در سال جاری رکورد می‌زند

 

کوهی خاطرنشان کرد: تیرآهن‌های سنتی ذوب آهن تا 7 ریشتر در برابر زلزله مقاوم بودند؛ اما تیرآهن‌های صنعتی ما بین 7 تا 12 ریشتر مقاومت خواهند داشت و این یعنی محصولات صنعتی ذوب آهن سرعت در انجام ساخت مسکن، کاهش هزینه و ضریب بالای ایمنی در برابر حوادث طبیعی را دارا هستند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: