کد خبر: ۴۱۳۱۲۵
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
0
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم گفت: تصویرسازی ازمنطقه آزاد قشم بسیار حائز اهمیت است که این موضوع بدون همکاری رسانه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

راه‌اندازی پنجره واحد؛ برای تسهیل سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد قشم

یاسر سلیمانی افزود: در دوره‌های پیشین زحمات زیادی برای شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم کشیده شده و ما هم امیدواریم مکمل زحمات سایرین باشیم و ارزش افزوده بیشتری ایجاد کنیم.

 

وی ادامه داد: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه‌های سازمان منطقه آزاد قشم در نمایشگاه اکسپو امسال حضور داشت و راه‌های سرمایه‌گذاری‌های مختلف را در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری معرفی می‌کند.

سلیمانی ادامه داد: ما از سال گذشته شاهد پیشرفت خوبی در جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در منطقه آزاد قشم بودیم که این موضوع به  کمک برگزاری نمایشگاه‌های مختلف امکان‌پذیر شد.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم افزود: موضوع تبدیل شدن جزیره به عنوان جزیره فناور و نوآور به جد دنبال می‌شود و امیدواریم تا پایان سال جذب چند شرکت سرمایه‌گذار بزرگ خارجی نیز محیا شود.

 

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری که تا به حال مقفول مانده است؛ امیدواریم به زودی بهره برداری شود تا به سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بهتر یاری رساند.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: