کد خبر: ۴۱۳۱۲۶
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
0
معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نمایشگاه اکسپوی تهران امسال مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته است.

منطقه آزاد کیش؛ آماده دریافت پیشنهادات سرمایه‌گذاران

وحید زارع فکری افزود: هر مجموعه اقتصادی لازم است در چنین نمایشگاهی حضور یابد تا ظرفیت‌ها خود را به نمایش بگذارد و بین مخاطبین خود و بین فعالین اقتصادی یک شناختی را ایجاد کند.

 

وی ادامه داد: ما درنمایشگاه امسال بسته‌های سرمایه‌ گذاری در قالب حوزه گردشگری و در کنار آن حوزه‌های بازرگانی و گمرکات به مخاطبان معرفی کردیم.

منطقه آزاد کیش؛ آماده دریافت پیشنهادات سرمایه‌گذاران

زارع فکری اظهار کرد: ما 6 شهرک صنعتی به منظور پشتیبانی صنعت گردشگری در جزیره کیش داریم و برای حوزه مالی و بانکی بسته‌های مرتبط با اقتصاد دریا محور که مورد تاکید سران نظام بوده به عنوان پیشنهاد خودمان به مخاطبان ارائه کرده‌ایم.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این ما آماده دریافت پیشنهادهای جدید هم هستیم و اگر سرمایه‌گذاری پیشنهاد خارج از 160 بسته‌ سرمایه‌گذاری ما داشته باشد؛ مورد استقبال قرار می‌گیرد.

زارع فکری گفت: با توجه به اکوسیستم جزیره کیش ما منطقه آزاد کیش توان تولید کالای کمی را داریم و صادرات ما در این منطقه در قالب خدمات است که به دو بخش اقسیم می‌شوند یکی خدمات گردشگری و دیگری خدمات فنی مهندسی که نیمی از شرکت‌های واقع در شهرک‌هاس صنعتی ما خدمات فنی مهندسی را به سکوهای نفت و گاز خلیج فارس ارائه می‌دهند و ارزآوری خوبی دارند و تراز تجاری ما را مثبت می‌کنند.

 

معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: علاوه بر این ما توسعه خوبی برای جذب گردشگر خارجی داریم و گردشگران خارجی با نرخ‌ها و تعرفه‌های بین‌المللی از ما خدمات می‌گیرند که این موضوع باعث افزایش تراز تجاری می‌شود.

  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: