May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
موهبتی بر دانستن، خواستن و توانستن برای موفقیت تاکید کرد
کد خبر: ۴۱۳۲۱۰
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
0
مدیرعامل بیمه دی بر دانستن، خواستن و توانستن برای رسیدن به موفقیت تاکید کرد و جهش فروش در پرتفو‌های کلان و خرده فروشی برای سال جدید را سیاستگذاری کرد.

بیمه دی بدنبال جهش فروش در پرتفو‌های کلان و خرده فروشی

شرکت‌های بیمه از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور هستند. اگرچه شرکت‌های بیمه فقط در زمینه مدیریت سرمایه گذاری ریسک فعالیت می‌کنند و باعث می‌شوند مردم با سرمایه گذاری اندک، بحران‌های قابل و غیر قابل پیش بینی بزرگ و کوچک در آینده دور یا نزدیک را مدیریت کنند، اما نقش تعیین کننده‌ای در جلوگیری از بحران‌های بزرگی دارند که می‌تواند برای یک فرد، یک خانواده، یک شرکت و... بروز کند. به عبارت بهتر شرکت‌های بیمه هم خودشان نفع می‌برند و هم منافع بزرگی برای آن دسته از مردمانی رقم می‌زنند که درک درستی از صنعت بیمه دارند.

بیمه نیازمند آینده نگری

اما شرکت‌های بیمه باید آینده نگری داشته و مراقب شرایطی باشند که می‌تواند چالش آفرین شود. نگاهی به شرکت‌های بیمه زیانده و حتی ورکشسته نشان می‌دهد که مدیریت شرکت بیمه کار ساده‌ای نیست و یک شرکت بیمه تا چه اندازه در معرض تهدید قرار دارد. برنامه ریزی اهمیت بسیاری دارد و هر مجموعه یا بنگاه اقتصادی باید نقشه راه داشته باشد تا بداند در چه نقطه‌ای قرار دارد و قرار است به کدام نقطه با چه وسیله‌ای برسد.

نقش دانش و تخصص

مدیرعامل بیمه دی، با تأکید بر دانش فنی و تخصصی کارکنان بیمه دی گفت: خواست و تمایل یکایک کارکنان به رشد و تعالی و نیز تلاش و توفیق آن‌ها در تحقق اهداف سال گذشته، سه عامل دانستن، خواستن و توانستن را شعار و رمز موفقیت این شرکت در تحقق برنامه‌ها و اهداف تعیین شده دانست.

جهش فروش و یکپارچکی

از هنگامی که مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۳ را نامگذاری کردند، جهش تولید را مورد تاکید قرار دادند. اما جهش قرار نیست فقط در یک بخش باشد، بلکه جهش در تمامی عرصه ها، می‌تواند مصداق ولایتمداری و حرکت در مسیر سیاستگذاری رهبری باشد. به همین دلیل شرکت بیمه دی همایش سراسری مدیران را با عنوان جهش فروش و یکپارچگی سازمانی" برگزار کرد. طاهر موهبتی در اختتامیه این همایش با تأکید بر توجه و اهتمام تمامی ارکان و اجزای شرکت نسبت به برنامه عملیاتی تدوین شده در سال ۱۴۰۳ گفت: تحقق اهداف سال گذشته، نشانه‌ای از عزم جدی تمامی مدیران و کارکنان ستادی، استانی و شعب سراسر کشور برای رشد و تعالی شرکت است.


بیشتر بخوانید:

اشتیاق به دانستن و خواستن

مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر اینکه بی تردید اشتیاق به دانستن، تمایل به تلاش و جدیت در خواستن، هر مشکل و مانعی را از سر راه برمی دارد و مسیر تعالی را در حوزه فردی و سازمانی هموار می‌کند گفت: بیمه دی دانستن و خواستن را به عنوان شعار و رمز موفیقت خود تعریف کرده و برگزیده است.

جذب پرتفوی کلان

از آنجا که فروش حق بیمه بخش مهمی از فعالیت شرکت‌های بیمه است، موهبتی فروش پرتفو‌های کلان و خرده فروشی را سیاست گذاری کرد و با تأکید بر جذب پرتفو‌های کلان، تحقق برنامه عملیاتی شرکت در حوزه خُرده فروشی را مورد توجه قرار داد و خواستار تداوم اهتمام مدیران ستادی و شعب سراسری در این حوزه شد. وی حرکت در این مسیر را، بدون یاری و همراهی شبکه فروش مقدور ندانست و افزود: گرچه اقدامات خوبی در حوزه تقویت شبکه فروش بیمه دی صورت گرفته است، اما توجه به امر آموزش و دیگر راه‌های توانمندسازی نمایندگان، می‌تواند در ثمربخشی اهداف ترسیم شده مؤثر باشد.

ریل گذاری در مسیر صداقت

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به توصیه‌های اسلامی و موکدات اخلاقی، مواردی، چون دروغ‌گویی و بزرگ‌نمایی، عدم وفای به عهد، بد خُلقی و عدم تکریم، تکبر، جدایی و افتراق را از جمله مواردی برشمرد که موجب خسران در کسب و کار و زندگی شده و برای یک بنگاه اقتصادی مانند بیمه دی ممنوع است. موهبتی به آفاتی اشاره کرد که در صورت غفلت از آن‌ها، ممکن است حیات هر سازمان اقتصادی را به مخاطره اندازند و از آن جمله، به مواردی، چون نا امیدی، ترس، عدم اعتماد به نفس، اصرار بر روش‌های قدیمی و ابتلا به روزمرگی اشاره کرده و بیان داشت: هریک از این موارد می‌تواند منجر به فرصت‌سوزی و عقب‌ماندگی سازمان از زمانه، جامعه و رقبا شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: