May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۳۳۰۰
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
0
سرپرست بانک سینا گفت: جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا، در رأس برنامه‌های کاری این بانک است.

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

 به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی، سرپرست بانک سینا در نشست با اعضای هیئت‌عامل و مدیران مناطق این بانک گفت: اصلی‌ترین رکن برای ادامه حیات هر بانک، ورود منابع مالی است و در شرایط کنونی، اولویت و هدف اصلی بانک سینا، بهبود و تقویت روند جذب منابع است.

ابدالی افزود: بانک با منابع زنده است و به میزان منابع شناخته می‌شود و با تقویت منابع، سایر برنامه‌های بانک امکان پیاده‌سازی و تحقق بهتری پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: در بانک سینا در شرایط فعلی، تغییری در سیاست‌ها، ساختار و برنامه‌های بانک نخواهیم داشت، اما در آینده با هم‌فکری مدیران و متناسب با نیاز‌های کسب‌وکاری جامعه، در صورت نیاز تغییرات سیاستی، ساختاری و عملیاتی رخ خواهد داد.

سرپرست بانک سینا تصریح کرد: امروزه در صنعت بانکداری، ارائه خدمات مطلوب به گروه‌های مشتریان در گرو تقویت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و برنامه‌های نوین کسب‌وکاری بانک‌هاست که در این حوزه‌ها نیز به تلاش‌های جدی‌تری در مسیر توسعه و بهبود بانک نیاز داریم.

وی ضمن اشاره به سیاست‌های انقباضی و محدودیت‌های مرتبط با منابع و مصارف در شبکه بانکی، تأکید کرد: با وجود مدیران باتجربه و توانمند در بانک سینا ضرورت دارد با همدلی و همت مضاعف کلیه کارکنان، در جهت تحقق اهداف ترسیم‌شده گام برداریم.

در ادامه، چنگیز مروج، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا طی سخنانی بر لزوم برنامه‌ریزی و جدیت کارکنان در جهت جذب منابع ارزان‌قیمت و تلاش در راستای بهینه‌سازی ترکیب منابع، تأکید کرد.

خلیل‌اله مهرابی، معاون بانکداری بانک سینا نیز گزارشی از وضعیت عملکرد مناطق بر اساس شاخص مانده منابع ارائه کرد و مدیران مناطق نیز دغدغه‌ها و مشکلات مناطق را مطرح کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: