May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۳۳۱۱
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
0
خبرگزاری فلسطینی سما گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی بخش فلسطینی گذرگاه رفح در نوار غزه را اشغال کردند.

اسرائیل بخش فلسطینی گذرگاه رفح را اشغال کرددند.

خبرگزاری فلسطینی سما گزارش داد که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که بخش فلسطینی گذرگاه رفح به اشغال ارتش این رژیم درآمده است.

این سخنگوی افزود که نظامیان تیپ ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی بخش فلسطینی گذرگاه رفح را تصرف کردند.

بامداد امروز (سه‎شنبه) «باراک راوید» تحلیلگر سی. ان. ان به نقل از منابع خود که اطلاعات مستقیمی دارند اعلام کرد که نیرو‌های رژیم صهیونیستی قصد دارند در ساعات آینده کنترل بخش فلسطینی گذرگاه رفح در نوار غزه را اشغال کند.

رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی و استقرار آن‌ها در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح خبر دادند. تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی چندین گلوله به سوی ساختمان گذرگاه رفح شلیک کردند. محله «تل السطان» در غرب رفح نیز توسط هواپیما‌های رژیم صهیونیستی بمبارن شده است.

همچنین خبر‌ها حاکی است، ارتش رژیم صهیونیستی اطراف گذرگاه رفح، کرم ابوسالم، محله‌های السلام و الجنینه و محله التنور در شرق رفح در جنوب نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار داده است.

خبرگزاری «سما» فلسطین اعلام کرد: در حملات بی امان رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه تاکنون پنج فلسطینی از جمله یک کودک شهید شدند. این افراد که روانه بیمارستان تخصصی کویت شدند در حمله رژیم صهیونیستی به منزل خانواده «ابوعمره» به شهادت رسیدند.

تبادل آتش میان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی گذرگاه رفح

مقامات امنیتی مصری به شبکه ماهواره‌ای الاقصی گفته اند که مصر به مقامات گذرگاه رفح اعلام کرده که ارتش رژیم اسرائیل قصد اشغال این گذرگاه را ندارند. براساس این گزارش اعلام شده که خودرو‌های دشمن در حال عملیات امنیتی در اطراف گذرگاه برفح هستند و امروز (سه شنبه) از اطراف این گذرگاه عقب نشینی خواهند کرد.

این در حالی است که دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.

ادعای آمریکا: حمله تازه اسرائیل به رفح عملیات نظامی بزرگ نیست

یک مقام آمریکایی بامداد سه‌شنبه مدعی شد که به نظر نمی‌رسد تهاجم تازه رژیم صهیونیستی به رفح «یک عملیات نظامی بزرگ» باشد.

به گزارش رویترز، این مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است، نسبت به حملات اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه ابراز نگرانی کرده و گفت که به عقیده آمریکا، این حملات بیانگر یک عملیات نظامی بزرگ نیست.

وی افزود: مقام‌های آمریکایی بر جلوگیری از یک عملیات نظامی بزرگ در رفح متمرکز شده‌اند و به نظر نمی‌رسد که اسرائیلی‌ها چنین کاری انجام بدهند.

تصاویری از حضور اشغالگران همراه با تانک‌های این رژیم در گذرگاه رفح

ارتش رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد گذرگاه رفح را به طور کامل اشغال کرده و عملیات تفتیش گسترده‌ای را در این منطقه انجام می‌دهد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: