پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

ذوب آهن در سال جاری رکورد می‌زند

معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: از لحاظ کیفیت در محصولات ذوب آهن یکسری استانداردها رعایت می‌شود و در میلگرد و خصوصا تیرآهن محصولات کاملا برندی را تولید وعرضه می‌کنیم.

امروز بیش از 90 درصد از نیازهای فولاد مباركه از طریق ساخت داخل تأمین می‌شود

در یکی دیگر از سلسله‌برنامه‌های رادیو فولاد، به مناسبت اول اردیبهشت‌ماه که در تقویم رویدادهای فولاد مبارکه از آن به‌عنوان سالروز آغاز بومی‌سازی یاد شده است، مهدی شهیدی رئیس واحد بومی‌سازی مواد، قطعات و تجهیزات به‌صورت حضوری و علی‌یار عراقی مدیر برنامه‌ریزی خرید به‌صورت تلفنی به سؤالات مجری این برنامه پاسخ دادند. ماحصل گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

شعار سال را با جدیت محقق می‌کنیم

مدیر بازاریابی و فروش شرکت معدنی وصنعتی گهرزمین گفت: این شرکت با دارا بودن بیش از 640 میلیون تن ذخایر سنگ آهن، بزرگترین معدن سنگ آهن خاورمیانه است.

با رفع موانع؛ بخش مهمی از تولیدات را صادر می‌کنیم

معاون تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: این شرکت دارای سه کارخانه است که در سال 1402 در هر سه کارخانه شاهد رشد تولید بودیم. در کارخانه کنسانتره که ظرفیت آن 3.2 میلیون تن بود؛ 4.6 میلیون تن کنسانتره تولید شده که نسبت به سال 1401 حدود 40 هزار تن افزایش تولید را داشتیم.

«ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود/ تأسیس گروه سرمایه‌گذاری مسکن بانک مسکن

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد تأسیس گروه سرمایه‌گذاری مسکن بانک مسکن (ثمسکن)، آینده روشنی برای این برند خوشنام متصور شد و گفت: ثمسکن باید به عنوان برندی توسعه‌گر در کشور و جهان شناخته شود.

كسب رتبه برتر در حوزه های روابط عمومی ، فناوری اطلاعات و تامین مالی توسط منطقه آزاد انزلی

منطقه آزاد انزلی در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس؛ موفق به کسب مقام برتر در حوزه های روابط عمومی و تصویر سازی ، فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال و نظام اداری و تامین مالی شد.
با بیمه‌ها