«مجید زاغری» خبر داد: با تلاش کارکنان بانک قرضالحسنه مهر ایران در استان تهران، منابع بانک در این استان با رشد ۱۰۸ درصدی در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۳۹۱هزار میلیارد ریال رسید.
دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد تأسیس گروه سرمایهگذاری مسکن بانک مسکن (ثمسکن)، آینده روشنی برای این برند خوشنام متصور شد و گفت: ثمسکن باید به عنوان برندی توسعهگر در کشور و جهان شناخته شود.
علیرضا قیطاسی در نشستی با حضور کارکنان معاونت حقوقی و وصول مطالبات این بانک، عملکرد مناسب بانک دی در وصول مطالبات غیرجاری را نشاندهنده اثربخشی اصلاحات ساختاری در بخش حقوقی دانست.
همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو که به معرفی توانمندیهای صادراتی ایران میپردازد، بانک سامان به عنوان یک بانک پیشرو در ارائه خدمات به تجار کشور، حضوری فعال و پررنگ در این نمایشگاه دارد.
پیش بینی کارشناسان نشان می دهد که این شرکت در سه ماهه سوم به خرداد ۱۴۰۳ درآمد بیمه ناخالص ۳۴ هزار میلیارد ریالی را محقق می کند که رشدی حدود سه برابری نسبت به دوره های قبل خواهد بود و ذخایر حق بیمه هم در خرداد امسال به رقم بزرگ ۹۴ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریالی می رسد.
اقدامات پژوهشکده بیمه در سال ۱۴۰۲ در دوازده حوزه اصلی شامل «اجرای طرحهای پژوهشی»، «گزارشهای پژوهشی»، «حمایت از رسالههای دکتری و پایان نامههای کارشناسی ارشد»، «برگزاری کارگاههای آموزشی، وبینارها و نشستهای تخصصی»، «برگزاری دورههای آموزشی بینالمللی بر اساس نیازسنجی صنعت»، «برگزاری آزمونهای تخصصی و برنامههای آموزشی شرکتها و مؤسسات آموزشی تحت نظارت پژوهشکده بیمه»، «چاپ و نشر کتب و نشریات»، «ارتقاء سطح علمی فعالیتهای اعضاء هیأت علمی و پژوهشگران»، «استقرار نظام تکافل در کشور»، «برگزاری سیاُمین همایش ملی و یازدهمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه»، «امضاء تفاهمنامههای همکاری مشترک داخلی» و «تعاملات بین المللی با موسسات بیمه و تکافلی خارجی» انجام پذیرفته است.
یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»
مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت: کیف پول ریال دیجیتال تولید شده توسط این شرکت تمام قابلیتهای ریال دیجیتال بانک مرکزی را پشتیبانی میکند و از امنیت بالایی برخوردار است.
مدیرعامل بیمه ایران، در نشستی با حضور مدیران کل استانها، برنامههای استراتژیک شرکت را برای سال ۱۴۰۳ تشریح کرد و گفت: تبیین راهبرد سال ۱۴۰۳ در پنج محور الکترونیکی کردن فرآیندهای بیمه گری با اولویت حوزه خسارت، رشد و توسعه بیمه های زندگی با رویکردی نوآورانه در حوزه سرمایه گزاری، طراحی و معرفی محصولات جدید بیمه ای به بازار، افزایش توانمندی و قابلیتهای نمایندگان از طریق تعریف بسته های آموزشی، رفاهی و تسهیلاتی و معرفی بهتر دستآوردها و خدمات بیمه ایران از طریق رسانه های جمعی پرداخت.
بهزاد شیری مدیر عامل بانک با بیان اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، شعار پست بانک ایران را «سرمایه انسانی هسته اصلی توسعه بانک است» اعلام کرد وگفت: باید تمامی واحدها در همه ابعاد اعم از تسهیل امور، کاربری کمتر در واحدهای عملیاتی، توجه به معیشت و آموزش سرمایه انسانی به عنوان برنامه محوری در بانک توجه کنند تا تحول بنیادین و امیدآفرین در بانک شکل بگیرد.