پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران تکمیل در خدمت تولید است

​مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با آغاز عملیاتی شدن برات الکترونیک این بانک به عنوان نخستین برات الکترونیک شبکه بانکی کشور، برای تامین مالی غیرنقدی بخش تولید از طریق ابزارهای نوین زنجیره تأمین اعلام آمادگی کرد.

امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو که به معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران می‌پردازد، بانک سامان به عنوان یک بانک پیشرو در ارائه خدمات به تجار کشور، حضوری فعال و پررنگ در این نمایشگاه دارد.

کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید

همایش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی، اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل، معاونان، رؤسای ادارات کل، ادارات امور شعب استان‌ها و شعب مستقل بانک برگزار شد.

اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران:جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود

اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران در همایش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای جذب منابع پایدار و خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به مشتریان تأکید کردند.

پست بانک ایران در هفته گذشته صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی نشده، منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ خود را منتشر کرد

رونمایی از پست بانک متحول شده؛ از زیان ۱۱۰۰ میلیارد تومانی تا قابلیت تقسیم دو هزار میلیارد تومان سود نقدی در مجمع بررسی‌های اولیه نشان از آن دارند که هیأت مدیره وپست قصد دارد در مجمع عمومی سالانه پیش رو، سهامداران خود را با تقسیم سود بی‌سابقه شگفت زده کند.
با بیمه‌ها