کد خبر: ۴۰۰۶۲۴
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
0

بازار فارکس یکی از برزگترین بازار‌های مالی دنیا به شمار می‌آید که افراد می‌توانند از طریق روش‌های متفاوتی در آن درآمدزایی داشته باشند. فارکس فضایی کاملا مجازی بوده که پنج روز ابتدایی هفته باز بوده و سرمایه گذاران و معامله گران امکان انجام معامله در این فضا را خواهند داشت.

نقدشوندگی بسیار بالای این بازار و امکان دسترسی ساده و سریع و هزینه‌های معاملاتی پایین باعث گردیده تعداد زیادی از مردم به راحتی بتوانند در آن فعالیت کرده و به روش‌های که اشاره خواهد شد کسب درآمد کنند. چنانچه هیچگونه دانش و تجربه‌ای در این بازار ندارید می‌توانید از طریق دریافت سیگنال رایگان فارکس نیز درآمدزایی کنید. 

انجام معامله و یا ترید کردن

ترید کردن در بازار فارکس یکی از اصلی‌ترین و راحت‌ترین راه‌های درآمدزایی در این بازا محسوب می‌شود. پیش از ترید کردن در بازار فارکس لازم است که افراد دوره‌های آموزشی مربوط به این بازار را سپری کرده و پس از مدتی معامله در بازار نمایشی یا همان دمو تجربه خود را افزایش داده و سپس اقدام به خرید و فروش در بازار واقعی کنند.

در این میان کاربران همچنین می‌توانند از طریق دریافت سیگنال رایگان فارکس نیز اقدام به معامله کرده اما این کار نیز دارای مخاطراتی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد. لازم به ذکر است که معامله کردن در بازار فارکس بر اساس مدت زمان معامله و استراتژی معاملاتی و دفعات معامله در طول یک روز به چهار دسته مختلف تقسیم می‌شوند. 

معاملات اسکلپ

طول مدت معاملات اسکلپ بسیار کوتاه بوده و معامله‌گر بین چند ثانیه تا چند دقیقه بیشتر داخل یک معامله باقی نمی‌ماند. در واقع سود مورد نظر فرد معامله‌گر طی چندین معامله‌ی مختلف و از مجموع سود‌های این معاملات به دست می‌آید.

بنابراین اسکلپ‌کاران ترجیح می‌دهند بر روی جفت ارزهایی که نوسانات بالاتری دارند در زمانی که نوسانات بازار نیز شدید‌تر است وارد معامله شوند. لازم به ذکر است که در این نوع از معاملات سطح استرس و فشار کاری بسیار زیاد بوده و نیاز به تبحر ویژه‌ای دارد.

معاملات روزانه 

چنین معامله گرانی حداکثر زمان باز ماندن معاملات را یک روز می‌دانند و بسته به شرایط ممکن است حداقل یک دقیقه و حداکثر 1 روز در یک پوزیشن باقی بمانند. چنین معامله گرانی دارای مهارت تحلیل تکنیکال بالایی بوده و ممکن است چند معامله در طی یک روز نیز انجام دهند. برخی افراد نیز با ارائه‌ی سیگنال رایگان فارکس در این نوع از معاملات فعالیت کرده و فرصت‌های ورود به بازار را به صورت رایگان در اختیار دیگران قرار می‌دهند. با بررسی سوابق معاملاتی این افراد می‌توان از صحت سیگنال‌ها آگاه شده و سپس اقدام به معامله بر اساس آن‌ها کرد. 

معامله نوسانی

در چنین معاملاتی معامله گران صبر بیشتری داشته و مدتی بیش از یک روز را درون یک معامله باقی می‌مانند. در واقع این افراد از نوسانات بزرگ بازار در زمانی بین ۱ روز تا چند هفته استفاده کرده و سعی در گرفتن سود‌های مورد نظر طی یک معامله را دارند.

در این نوع از معاملات تحلیل تکنیکال به تنهایی کافی نبوده و معامله گران باید بتوانند تحلیل‌های سیاسی و اقتصادی مناسبی داشته باشند. 

معامله موقعیت

افرادی که از مهارت تحلیل بنیادین برخوردار هستند معمولا در این نوع از معاملات وارد شده و معاملات آن‌ها بین یک ماه تا چندین سال ممکن است به طول بیانجامد. بنابراین تحلیل تکنیکال در این معاملات اهمیت چندانی نداشته و به نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت محسوب می‌شود. 

آموزش بازار فارکس 

دومین راه کسب درآمد از بازار فارکس می‌تواند از طریق ارائه‌ی بسته‌های آموزشی به علاقه مندان بازار فارکس باشد. با توجه به گسترده و پیچیده بودن بازار فارکس و استقبال بی‌نظیر از این بازار، کسب درآمد از طریق آموزش می‌توانند راه مناسبی برای درآمدزایی افرادی باشد که در این زمینه مهارت، دانش و تجربه کافی را دارند.

افراد با تجربه می‌توانند از طریق آموزش مفاهیم ابتدایی بازار فارکس، استراتژی‌های مختلف معاملاتی، مدیریت مالی، نحوه کار با ابزارها و پلتفرم‌های معاملاتی و ارائه سیگنال رایگان فارکس به دیگران کمک کرده و از طرفی کسب درآمد نیز داشته باشند. 

همکاری با کارگزاری‌ها

یکی از راه‌های کسب درامد غیر فعال در بازار فارکس همکاری با بروکر‌ها است. در واقع در این روش تنها کافی است مشتریان جدیدی را به کارگزاری معرفی کرده و در ازای آن پاداش دریافت کنید.

البته کار به همین سادگی نیست و برخی از کارگزاری‌ها پس از انجام احراز هویت فرد معرفی شده توسط شما پاداش پرداخت می‌کنند اما بسیاری از بروکر‌ها پس از انجام واریزی توسط مشتری جدید اقدام به پرداخت پاداش کرده و البته بسیاری از آن‌ها نیز درصدی از کارمزد هر تراکنش فرد معرفی شده را نیز به افراد معرف پاداش می‌دهند.

بنابراین به این طریق می‌توان بدون نیاز به فعالیت در بازار فارکس و تنها با جذب مشتریان فعال بیشتر درآمد غیر فعال بیشتری را نیز به دست آورد. برخی از کانال‌ها و سایت‌ها نیز با ارائه سیگنال رایگان فارکس در پی کسب اعتماد مشتریان و معرفی آن‌ها از طریق رفرال کد به کارگزاری خواهند بود. 

سقف درآمد فارکس

در حالت تئوری می‌توان به صورت بی‌نهایت از بازار فارکس کسب درآمد کرد. اما در واقعیت با وجود آن که ورود به معامله در این بازار بسیار راحت بوده و از طریق چند کلیک امکان‌پذیر است اما تحلیل بازار چندان کار راحتی نبوده و چنانچه تجربه کافی در این بازار را نداشته باشید، می‌تواند خسارات مالی جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

در واقع درآمد از این بازار انقدر به دانش و تجربه وابسته است که بزرگترین تریدر‌های دنیا نیز در چند سال اول معاملات خود سودی از این بازار به دست نیاورده و تنها تجربه کسب کرده اند.

هر چند این روزها امکان استفاده از تجربه‌ی دیگران نیز وجود دارد که یا استفاده از سیگنال رایگان فارکس که از طریق آن‌ها صادر شده و در اختیار عموم قرار می‌گیرkد، می‌توانید درآمدزایی داشته باشید. البته این نکته را نباید فراموش کرد که از سیگنال‌های هر کسی نمی‌توان استفاده کرد و با تحقیق و بررسی سوابق معامله گران تا حدودی می‌توان بر درست یا غلط بودن این سیگنال‌ها اطمینان پیدا کرد. 

نتیجه گیری

در این نوشته متوجه شدیم که از طرق مختلف مانند ترید کردن، دریافت سیگنال رایگان فارکس، همکاری با بروکر‌ها و آموزش فارکس می‌توانیم از این بازار مالی بزرگ درآمدزایی کنیم. بنابراین هر فرد با توجه به شرایط و امکانات موجود بایستی تصمیم بگیرد که از کدام راه در بازار فارکس فعالیت کند.

نکته‌ی قابل توجه آن است که چنانچه قصد استفاده از سیگنال‌های رایگان فارکس را ندارید پیشنهاد می‌کنیم که دوره‌های آموزشی فارکس را فراموش نکرده و پس از بالا بردن سطح آگاهی خود حتما از حساب‌های دمو استفاده کرده و به تمرین و طراحی استراتژی معاملاتی خود بپردازید.

پس از کسب ثبات نسبی در حساب‌های دمو نیز حساب‌های واقعی کوچکی را باز کرده و سعی بر رعایت قوانین و مقررات خود کرده و مدیریت مالی را به هیچ عنوان فراموش نکنید. امیدواریم با رعایت موارد ذکر شده مسیری پر از موفقیت بر سر راه شما قرار داده شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: