کد خبر: ۴۱۲۵۴۹
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
0
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: تمامی نقل و انتقالات امتیاز‌های نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک ممنوع بوده است و با متخلفان برخورد می‌شود.

ممنوعیت نقل‌وانتقال تمامی امتیاز‌های نهضت ملی مسکن ابلاغ شد

کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه در طی یک سال گذشته هیچ خریدوفروش امتیاز نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک صورت نمی‌گرفت گفت: با توجه به آنکه خریدوفروش امتیاز‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف و شهر‌های جدید غیر قانونی است بنابراین هیچ خریدوفروش نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک نباید ثبت شود و درصورت مشاهده این خریدوفروش با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

وی اظهار کرد: تا به امروز خریدوفروش امتیاز‌های نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک ثبت نشده است و اگر در این بخش شاهد باشیم که خریدوفروش امتیاز‌ها ثبت شود با مشاوران املاک متخلف در این حوزه برخورد جدی خواهد شد.

گودرزی یادآور شد: همواره اعلام کرده ایم که اگر متقاضی قصد انصراف از پروژه‌های نهضت ملی مسکن را داشته باشند باید به دولت بازگردانده شود و امکان واگذاری و یا انتقال آن به افراد دیگر امکان پذیر نیست.

او گفت: نباید تجربه مسکن مهر در پروژه‌های نهضت ملی مسکن تکرار شود و اگر متقاضی امکان تکمیل مبالغ و یا آورده‌های خود را نداشته باشد دولت با انصراف او موافقت و تمامی امتیاز‌ها به خود دولت بازگردانده می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: