مدیرعامل موسسه اعتباری ملل:
کد خبر: ۴۱۳۶۸۱
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
0
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل گفت: شکوفایی و پیشرفت، با همت، اراده، تلاش و تعاون حاصل می‌شود.

پرچم ملل را سربلند نگه داریم

در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان، و مدیران موسسه اعتباری ملل برگزار شد، جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیه و گرامیداشت روز دختر و همچنین سالروز ولادت امام هشتم علیه السلام نسبت به ترسیم فعالیت موسسه در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است پرداخت و گفت: با مطالعه سازمان‌های پیشرفته دنیا، می‌توان به این مهم دست یافت که تغییر در ساختار سازمان، یکی از اقدامات ضروری برای حفظ، بقا، کارایی، تحول و پیشرفت سازمان محسوب می‌شود.


وی افزود: تغییرات سازمانی، اگرچه سخت و دشوار است، ولی باید پذیرفت که برای پویایی سازمان در درون و برون، تغییر اجتناب ناپذیر است؛ چراکه تحولات سازمانی، باعث برکت و زمینه ساز پایداری سازمان می‌شود.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل تصریح کرد: عنوان شغلی یک نام به حساب می‌آید. مهم این است که در هر جایگاه و پستی که قرار داریم، بتوانیم نقش فردی خود را در تیم ایفا کنیم. جوادی، با اشاره به اینکه، همه ما عضو یک خانواده محسوب می‌شویم، یادآور شدند: با محبت، مهربانی، معرفت، شرافت، بخشش و گذشت، همدیگر را دوست بداریم؛ چراکه هر یک از ما، در محیط کار خود، می‌توانیم رفتار‌های تاثیرگذاری در روحیه دیگران داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تک تک واحد‌های ستادی و شعب، شاخه‌های مستحکم نهال ملل محسوب می‌شوند. هر چقدر ارتباط درون سازمانی منسجم‌تر باشد، بدون شک، ریشه‌های این نهال مستحکم‌تر خواهد شد.

جوادی در پایان گفت: با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، در سال‌های گذشته توانستیم عملکرد مطلوبی را شاهد باشیم. امیدواریم در سال جاری، این تلا‌شها تداوم یافته و به برنامه‌های عملیاتی تدوین شده دست یابیم.

 

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

موسسه اعتباری ملل در فروردین ماه بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد. این موسسه در راستای حمایت از تشکیل خانواده و جوانی جمعیت و افزایش فرزندآوری مبلغ ۴۰۰/ ۲۲۷ میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت نمود.

متقاضیان محترم برای بهره‌مندی از تسهیلات فوق می‌بایست ضمن مراجعه به سایت بانک مرکزی یکی از شعب موسسه را انتخاب نمایند. گفتنی است تعداد ۴۹۳ نفر از مشتریان موسسه اعتباری ملل برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در حال تکمیل پرونده می‌باشند.


پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

موسسه اعتباری ملل در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری پرداخت کرد. این موسسه در راستای دستورالعمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و حمایت از تشکیل خانواده و جوانی جمعیت، در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۰/۰۸۱/۱۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد.

این گزارش می‌افزاید: این موسسه در سرفصل وام قرض الحسنه ازدواج مبلغ ۷/۲۱۸/۵۰۰ میلیون ریال و سرفصل وام قرض الحسنه فرزندآوری مبلغ ۲/۸۶۲/۶۰۰ میلیون ریال وام به متقاضیان پرداخت نمود. گفتنی است در اسفند ماه مبلغ ۵۴۶/۴۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج و مبلغ ۲۶۳/۱۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است. لازم به ذکر است تعداد ۵۸۲ نفر از متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه ازدواج از موسسه اعتباری ملل در حال تکمیل مدارک مورد نیاز برای دریافت وام می‌باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: