کد خبر: ۴۱۳۷۲۶
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
0
شرکت مگاموتور باهدف توسعه همکاری مشترک با شرکت‌های داخلی و خارجی، در نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران،‌ حضور پیدا می‌کند.

حضور شرکت مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریا

شرکت مگاموتور باحضور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریا، قصد دارد نسبت به شناسایی شرکای تجاری و تولید‌کنندگان ایرانی و بین‌المللی با هدف توسعه همکاری‌ها در زمینه طراحی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و فناوری اقدام کند.

انتقال دانش و بهره‌گیری از قابلیت‌های مشترک در زمینه طراحی و تولید انبوه پیشرانه‌های دریایی وخودرویی و استفاده از تجارب و ظرفیت‌های شرکت‌ها و هلدینگ‌های صنعتی، از دیگر اهداف حضور مگاموتور در این نمایشگاه است.

این رویداد بین‌المللی باحضور مجموعه‌های مختلف از جمله وزارت راه و شهرسازی، شرکت ملی نفتکش ایران، دانشگاه تهران، سازمان شیلات ایران و چندین شرکت داخلی و خارجی دیگر از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های جزیره قشم برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: