کد خبر: ۴۱۳۸۵۸
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
0
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با تعاونی‌ها و بنگاه‌ها خبر داد.

بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با تعاونی‌ها و بنگاه‌ها

حمید رضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون اظهار داشت:مطالعه و بررسی آمار مرتبط با بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط و تعاونی‌ها و مولفه‌ها و تاثیرات مثبت اقتصادی آنان می‌تواند نگاه و رویکرد بانک را در پرداخت موثر و هدفمند تسهیلات را به نحو مناسبی مشخص نماید.

وی افزود: بانک توسعه تعاون در مقایسه با شبکه بانکی، سهم بیشتری را برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های ایجادی و توسعه‌ای اختصاص داده است، بانک توسعه تعاون رویکرد توسعه‌ای خود را به رغم محدودیت‌ها ارتقا داده است. کارگاه‌های زیر ۵۰ نفر بیش از ۸۱ درصد سهم شاغلان بخش‌های خصوصی و تعاونی را در کل اقتصاد تشکیل داده اند. تسهیلات اعطایی بانک توسعه تعاون با ۳۸ درصد رشد همراه بوده است.۲۵ درصد تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در بخش ثابت، ۵۵ درصد تسهیلات در بخش جاری و ۲۰ درصد سبد تسهیلات بانک به سایر اختصاص داده شده است. در شبکه بانکی ۳.۵ درصد از تسهیلات پرداختی مرتبط با بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط بوده است.

این مقام بانکی گفت: بانک توسعه تعاون با تحول دیجیتال و بهره مندی از تی تی پلاس می‌تواند به مرکز و عمق کسب و کار‌ها نفوذ کند و خود را در مسیر فعالیت آنان قرار دهد و سهم بازار را ارتقا دهد.

البرزی تصریح کرد: سهم بانک توسعه تعاون از بازار تعاونی‌ها حدود ۴۳ همت است، با تداوم برنامه‌های تحولی ارتقای سهم قابل دستیابی است.

وی گفت: چنانچه طراحی محصولات بانکی با آگاهی از وضعیت و مولفه‌های بازار و بنگاه‌ها و تعاونی‌ها باشد، اثربخشی محصولات بیشتر خواهد بود، همچنین نیازمند اندازه گیری دقیق میزان فروش محصولات و آثار مثبت آن هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: