May 2024 07 / سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۷۶۸
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
0
دکتر احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم  تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس  در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات ابوترابی نماینده محترم نجف آباد در خبرگزاری جمهوری اسلامی را تکذیب و افزود: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

تماس تلفنی دکتر منوچهر متکی با ابوالفضل ابوترابی تکذیب شد

گفتنی است منوچهر متکی به دفعات در گفتگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش درمورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهار نظر خواهد کرد.

 

به گزارش پول‌نیوز، پیش از این ابوالفضل ابوترابی عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از رایزنی‌های حضوری ۴ گزینه ریاست مجلس با منتخبین مجلس دوازدهم خبر داده بود.

 

وی اظهر کرده بود: محمد باقر قالیباف در حال برگزاری نشست‌هایی به صورت فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم با موضوع و دستور کار ریاست مجلس آینده است.

 

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفته بود: همچنین مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی نیز دیدارهای فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم برای معرفی خود به عنوان نامزد ریاست مجلس و ارائه برنامه‌هایشان برنامه ریزی کرده‌اند.

 

وی افزود: ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی در تماس‌های تلفنی با بنده، آمادگی‌شان برای نامزدی ریاست مجلس آینده را اعلام کرده و عنوان کردند که با توجه به اینکه این توانمندی را برای بر عهده گرفتن ریاست مجلس آینده در خود می‌بینند پا در عرصه گذاشته‌اند.

 

بیشتر بخوانید: ترحیم هفتمین روز در گذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی از دریچه دوربین پول‌نیوز (+ عکس)

 

ابوترابی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف نیز در مذاکرات حضوری که با بنده و نمایندگان داشتند، آمادگی خود برای ریاست مجلس آینده و نامزدی برای این جایگاه را اعلام کردند.

 

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار گزینه‌های ریاست مجلس، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز خود را به عنوان گزینه نائب رئیسی مجلس به منتخبین معرفی کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: