May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۳۳۶۵
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
0
گروه فنرسازی زر سایپا با ارائه توانمندی‌های خود در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی توانست به دستاوردهای خوب و قابل قبولی دست پیدا کند و برای افزایش صادرات محصولات خود آماده شود.

دستاوردهای مناسب گروه فنرسازی زر سایپا از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

امید حیدری، مدیرعامل گروه فنرسازی زر با بیان اینکه حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) برای گروه فنرسازی زر سایپا دستاورد‌های خوبی داشت و توانستیم مذاکرات مناسبی با بازدیدکنندگان که نمایندگان کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، آفریقا، چین و پاکستان بودند، داشته باشیم، اظهارداشت: شرکت فنرسازی زر سایپا، جزو اولین شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا است که ظرفیت مناسبی برای صادرات محصولات تولیدی به ویژه انواع فنر تخت با سابقه صادرات بیش از ۳۰ سال را دارد.

او ادامه داد: شرکت دانش بنیان فنرسازی زر سایپا در حوزه صادرات بسیار فعال است و از سالیان گذشته با مشتریانی از کشور‌های حوزه اوراسیا، آفریقا و خاورمیانه همکاری می‌کند، لذا نمایشگاه یاد شده فرصت مناسبی برای ارتقاء سطح همکاری‌ها و جذب سفارشات جدید فراهم کرد.

گفتنی است، در ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو گروه فنرسازی زر سایپا به همراه شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا در سالن خلیج فارس، حضور پررنگ و فعالانه داشت و توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار داد. کارشناسان صنعت قطعه‌سازی و نمایندگانی از کشور‌های اتحادیه اقتصادی اوراسیا، آفریقا، چین، پاکستان و... از غرفه گروه فنرسازی زر بازدید و از نزدیک با دستاورد‌های شرکت زر آشنا و به‌طور مستقیم با کارشناسان گروه فنرسازی زر مذاکره کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: