پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
4 صفحه

تخت گاز سایپا در جاده دانش بنیان (+ فیلم)

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در همین مدت کوتاهی که مدیریت سایپا را بر عهده گرفته ام، با ۵۴ شرکت دانش بنیان قرارداد همکاری داریم که همکاری‌ها همچنان جاری هستند.

کوتاهی دست دلالان از محصولات سایپا+(فیلم)

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه از نظر سایپا، دست دلالان از بازار کوتاه شده، خطاب به مشتریان محصولات سایپا گفت: اکنون مشتریان می‌توانند به صورت مستقیم از کارخانه سایپا خودرو را با قیمت مصوب کارخانه بخرند که البته با قیمت بازار سیاه تفاوت دارد.

فرهنگسازی قرض الحسنه به همت بانک مهر ایران(+فیلم)

با توجه به اینکه حکومت ایران بر مبنای نظام جمهوری اسلامی پایه گذاری شده، لازم است درتمامی بخش‌ها بر اساس احکام شرع حرکت شود. یکی از بخش‌هایی که سالهاست با انتقاد شدید رو به رو شده، نظام بانکی کشور است. با توجه به سود و بهره‌ای که در نظام بانکی ارایه می‌شود، عملکرد بانک‌ها دایم زیر سوال است و با انتقاد رو به رو می‌شود. اما آنچه می‌تواند نظام بانکی را در مسیر اسلامی بودن تعریف کند، فرهنگ قرض الحسنه است.

سهام؛ جایگزین وثیقه‌های دردسرساز(+فیلم)

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اقداماتی که برای جلوگیری از فروش عجولانه سهام مردم صورت گرفته گفت: برای این که مردم این اقدام عجولانه را انجام ندهند و زیان نبینند، بانک مهر ایران دارایی سهام هایشان را به عنوان وثیقه برای وام‌های خردشان پذیرفت.

قدرت نمایی خودروسازی ایران در روسیه + فیلم

تیموری به تشریح سیاست گذاری سایپا برای حضور گسترده در روسیه پرداخت و گفت: این حضور را در دو فاز اجرایی می‌کنیم. در فاز اول خودرو شاهین را به روسیه صادر می‌کنیم و در فاز دوم با یکی از خودرو سازان روسی، خودرو مشترکی تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد.

وعده مدیرعامل بیمه پارسیان به سهامداران عملی شد+ویدئو

مطابق نامه ارسالی از طرف نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به رییس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار، درآمد شرکت بیمه پارسیان حاصل از سود سهام شرکت سرمایه گذاری پارسیان اعلام شد.
با بیمه‌ها